MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.641
  • #121.645
Amateurs, ik moet 3 weken tutorials kijken van leerkrachten

• #121.650
  • #121.653
Als militair op uitzending en ik zou bijna naar huis gaan. Mijn opvolger zou hier volgende week aankomen en het stokje overnemen.
Nu is besloten dat iedereen die dit gebied in komt 2 weken in quarantaine gezeten moet hebben, dus mijn opvolger komt voorlopig niet. :fuu:

Voorlopig gaat Japie dus nog niet naar huis.. :(

En tot overmaat van ramp wordt er al een scenario besproken waarbij de gym en de centrale eetgelegenheid gesloten wordt. Dat betekent leven op noodrantsoenen en niet trainen. Fingers crossed dat dat niet ook gaat gebeuren. Ik denk dat ik anders uit pure wanhoop net zoveel crunches ga doen als @Sanca RKO

• #121.654
Als militair op uitzending en ik zou bijna naar huis gaan. Mijn opvolger zou hier volgende week aankomen en het stokje overnemen.
Nu is besloten dat iedereen die dit gebied in komt 2 weken in quarantaine gezeten moet hebben, dus mijn opvolger komt voorlopig niet. :fuu:

En tot overmaat van ramp wordt er al een scenario besproken waarbij de gym en de centrale eetgelegenheid gesloten wordt. Dat betekent leven op noodrantsoenen en niet trainen. Fingers crossed dat dat niet ook gaat gebeuren. Ik denk dat ik anders uit pure wanhoop net zoveel crunches ga doen als @Sanca RKO
Pff, veel succes ermee.

• #121.655
  • #121.656
Afgelopen jaar een goudobligatie gekocht bij een bedrijf waar ik eerder positieve ervaringen mee hebt gehad (en mijn investering + rendement netjes uitgekeerd heb gekregen). Heeft de FIOD afgelopen jaar een inval gedaan; blijkt de boel opgelicht te zijn en zoals het er nu naar uitziet kan ik fluiten naar mijn centen. Bye bye money. :sad:

• #121.657
Kleren kopen is een hel. Val overal net een beetje tussen de maten in.

• #121.658

Snel de trx jatten en in je hut verstoppen.
Wel kut als je net weet dat je naar huis gaat. Heel defensie zit op slot nu.

• #121.660
NOOOOOOOO!
Iemand een plek waar ik kan trainen binnen 100km van Haarlem?
Screenshot_20200315-150450_Email.jpg

Terug
Naar boven