XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.726
Fysio voor mijn arm wordt ook opgeschort wegens "niet ernstig genoeg" :mad:.
Ik heb wel PIJN HE! :treuren:
Ken het... mijn fysio belde net af... wordt wss morgen gesloten... :(

Oom van ons is aan het herstellen van een dubbele hartaanval in jawel... Spanje... zit nu vast op een hotelkamer...

• #121.728
Sinds vandaag ook hier op uitzending de gym gesloten. :sad:

• #121.729
Gvd mijn homegym wordt op zijn vroegst begin volgende week verstuurd... Kan nog 30 min naar sittard rijden, maar moet ik vrij krijgen van werk.

Heb mijne besteld via gorilla, echt al spijt van ondertussen. Had geen research gedaan naar hun status.
Nogal veel bestelling problemen, slecht materiaal en slechte communicatie.
Kreeg een mailtje dat ze het binnen de 4 dagen gaan verzenden. (lol)
Nu weet ik wel dat ik troep ga ontvangen maar met een squat setje kan je eig niet al te veel fout doen. Zolang ik maar kan squatten.
En heb via paypal besteld met een acc van 10j en 20k omzet dus als ze ook maar 1 trucje proberen te doen trek ik gelijk een full refund.

• #121.731
Heb mijne besteld via gorilla, echt al spijt van ondertussen. Had geen research gedaan naar hun status.
Nogal veel bestelling problemen, slecht materiaal en slechte communicatie.
Kreeg een mailtje dat ze het binnen de 4 dagen gaan verzenden. (lol)
Nu weet ik wel dat ik troep ga ontvangen maar met een squat setje kan je eig niet al te veel fout doen. Zolang ik maar kan squatten.
En heb via paypal besteld met een acc van 10j en 20k omzet dus als ze ook maar 1 trucje proberen te doen trek ik gelijk een full refund.
Ik heb verschillende spullen van gorillasport en de kwaliteit is wel OK als je verwachtingen niet te hoog zijn. Verzending naar België in normale tijden wel meer dan een week.

• #121.732
Basic toe ? Workout@home dan. Te gierig voor schijven en db te kopen. Een zak van 40kg zand kost 1,35 :roflol:
E2A48AE9-54CF-467F-A155-F5BA4350768B.jpeg

• #121.735
pro tip , bouwmaterialen in zakken zijn altijd 25 kg , 50 kg zakken zijn de in ban gegaan in de jaren 80 :P lang leve de arbo !

• #121.739
Vroegah liepen ze met 2 van die zakken op de rug als je de verhalen moet geloven:p.
Mijn pa Beweerde dat vroeger ook , maar toen hij met mij een steiger moest afbreken was hij aan het huilie huilie doen omdat ik hem 3 x 6 meter staal in zijn nek legde XD

• #121.740
zijn die zakken calibrated?

Terug
Naar boven