HellRaver
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O sorry, typte even in google images 'dude jumping out of window'
Ik moet helemaal niets.Ik heb hier toen naar zitten kijken. Beschouw Corona als iets dat vele malen groter is dan 9/11
Dat zeg ik niet. Maar je gedraagt je wel als een domme kleuter hierover.
het is kaassausDat zeg ik niet. Maar je gedraagt je wel als een domme kleuter hierover.

Dat is waar. Maar als je dit echt niet begrijpt dan had je vader je beter in een oude sok kunnen spuiten. Kolere...
Leef met je mee. Altijd even schrikken toch.Haas stak de snelweg over.
Ik kon niks doen zonder een ongeluk te veroorzaken
Rip haas.
Ik vind 9/11 groter, veel groter.Ik heb hier toen naar zitten kijken. Beschouw Corona als iets dat vele malen groter is dan 9/11
Was trouwens heftig om mensen live zelfmoord te zien plegen op deze manier.
first time

We hebben het er over een paar weken nog over.
Juist, corona, de pest, ebola, griep dat is gewoon onderdeel van de natuur. Alleen denken wij al decennia lang dat we half onsterfelijk zijn.
Het feit dat 9/11 en de daarop volgende War on Terror iets is wat mensen elkaar aandoen maakt het in ieder geval erger dan een virus waaraan m.n. ouderen en zwakkeren overlijden.
We gaan het zien.Het feit dat 9/11 en de daarop volgende War on Terror iets is wat mensen elkaar aandoen maakt het in ieder geval erger dan een virus waaraan m.n. ouderen en zwakkeren overlijden.
We zullen zien of het bij ouderen en zwakkeren blijft.Het feit dat 9/11 en de daarop volgende War on Terror iets is wat mensen elkaar aandoen maakt het in ieder geval erger dan een virus waaraan m.n. ouderen en zwakkeren overlijden.
Ik vraag me af wie deze aanval zal opeisen.We zullen zien of het bij ouderen en zwakkeren blijft.
En vermits het zwakkeren treft raad ik aan dat iedereen hier op DBB zichzelf opsluit de komende weken.