MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.761
Ik ben eigenlijk benieuwd of ze de vuilniszakken komen ophalen of niet, het papier iig niet las ik.

• #121.762
Ik ben eigenlijk benieuwd of ze de vuilniszakken komen ophalen of niet, het papier iig niet las ik.
Die komen ze afhalen, de werknemers van het stort (dat nu gesloten is) worden verplicht mee de vuilnisronde te doen.
Ik heb ook gehamsterd voor mijn kat, hond en kippen.

• #121.764
Wat deze hele corona ellende mij heeft geleerd is dat we bereid zijn heel ver te gaan als het moet, net zo ver als bepaalde vluchtelingen, waar die vluchtelingen dus alles op alles zetten om hun kinderen een betere toekomst te gunnen hebben wij hier om wc-papier gevochten. Deze mogen ze wat mij betreft inlijsten.

• #121.766
Xavier Waterslaeghers overleden :janken:

• #121.768
Bestel 1x per week bij Picnic alle basic spullen, kwark, melk, eieren, havermout etc. Nooit problemen, kon dag van te voren altijd nog bestellen.
Je kan max een week vooruit bestellen, dus op woensdag komt de woensdag daarop beschikbaar.

Nu zitten werkeloze Truus, Corrie en Gerda om 00:00 te campen om een week van te voren direct vol te boeken waardoor ik, als werkend mens in een sector die door moet blijven draaien, gvd misgrijp.

• #121.769
Bestel 1x per week bij Picnic alle basic spullen, kwark, melk, eieren, havermout etc. Nooit problemen, kon dag van te voren altijd nog bestellen.
Je kan max een week vooruit bestellen, dus op woensdag komt de woensdag daarop beschikbaar.

Nu zitten werkeloze Truus, Corrie en Gerda om 00:00 te campen om een week van te voren direct vol te boeken waardoor ik, als werkend mens in een sector die door moet blijven draaien, gvd misgrijp.
Idem.
Ik ben 3x s avonds naar de supermarkt gegaan om te concluderen dat er geen brood en eieren meer waren. En dat te horen krijgen dat je maar s ochtends vroeg moet komen.

• #121.770
Idem.
Ik ben 3x s avonds naar de supermarkt gegaan om te concluderen dat er geen brood en eieren meer waren. En dat te horen krijgen dat je maar s ochtends vroeg moet komen.

Bro ik kan je vertellen, momenteel in de supermarkt werken is geen pretje. Er is 2x zoveel lading als normaal, 0 extra uren (want ja mag natuurlijk niet vanuit hoofdkantoor), zieke stress en chaos, de helft vd werknemers meld zich ziek en alle klanten gedragen zich als idioten

• #121.771
Serieus mad respect voor iedereen die in de supermarkten werkt met deze enorm debiele gekte.
Gierig tot de max overigens dat geen overuren mag maken. Geen 150% willen uitbetalen maar wel weken lang de winkels uitverkopen alsof het elke dag kerst is en woekerwinsten maken waar je U tegen zegt.

• #121.772
Serieus mad respect voor iedereen die in de supermarkten werkt met deze enorm debiele gekte.
Gierig tot de max overigens dat geen overuren mag maken. Geen 150% willen uitbetalen maar wel weken lang de winkels uitverkopen alsof het elke dag kerst is en woekerwinsten maken waar je U tegen zegt.

Wij hebben recordomzet (aller tijden). Zie ik persoonlijk 0 van. Behalve dat ik de longen uit mn lijf moet rennen

• #121.773
Alsof je als vakkenvuller recht zou moeten hebben op een extraatje omdat je je werk doet in deze tijd. Praatjes vullen geen vakken, zoals mijn baas altijd zei.

• #121.774
Bro ik kan je vertellen, momenteel in de supermarkt werken is geen pretje. Er is 2x zoveel lading als normaal, 0 extra uren (want ja mag natuurlijk niet vanuit hoofdkantoor), zieke stress en chaos, de helft vd werknemers meld zich ziek en alle klanten gedragen zich als idioten
Ach, dan ben je straks goed voorbereid op een echte baan.

• #121.776
Over een aantal jaren kijken we terug op supermarkten zoals we nu naar kinderarbeid kijken. Kinderen die voor 50% of minder loon worden uitgebuit door smeerlappen die alle winsten houden.

• #121.777
Ach, dan ben je straks goed voorbereid op een echte baan.
Staan er bij jou idioten (klanten) tegen je te schreeuwen, schelden en vertonen ze agressief gedrag, terwijl jij er niets aan kan doen dat er geen voorraad meer is?

• #121.778
Je kan ook gewoon een andere baan zoeken, er is werk zat als je een beetje creatief bent

• #121.779
Over een aantal jaren kijken we terug op supermarkten zoals we nu naar kinderarbeid kijken. Kinderen die voor 50% of minder loon worden uitgebuit door smeerlappen die alle winsten houden.
Ik kreeg op mijn 16e netto 6 euro per uur om borrelnootjes in het juiste vak te leggen. Wil je het echt hebben over uitbuiting of kinderarbeid?

Terug
Naar boven