XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.782
Ja en dan zijn het interne klanten, maw collega’s en zelfs leidinggevenden van een andere afdeling. Ok, het komt niet vaak voor, maar het is mij en mijn collega’s wel een paar keer overkomen.

In mijn supermarkt gebeuren dit soort praktijken trouwens niet, daar gaan de klanten met respect en begripvol om met de situatie.

• #121.783
Wat deze hele corona ellende mij heeft geleerd is dat we bereid zijn heel ver te gaan als het moet, net zo ver als bepaalde vluchtelingen, waar die vluchtelingen dus alles op alles zetten om hun kinderen een betere toekomst te gunnen hebben wij hier om wc-papier gevochten. Deze mogen ze wat mij betreft inlijsten.

Dergelijke berichten gingen al rond op sociale media. Ik snap de vergelijking eerlijk gezegd niet.

• #121.784
Zo te zien heb jij die niet, aangezien je de hele dag op een forum zit. Besides dat train je niet eens.

:o
giphy.gif

• #121.787
Naar mijn mening zou het niet mis zijn als er van de gigantische winsten die er nu gemaakt worden door de supermarkten een deel word doorgeven aan hun werknemers. Dagelijks tussen extra vervelende klanten staan met een vergroot risico om zelf ziek te worden, het is niet niks.

• #121.789
Naar mijn mening zou het niet mis zijn als er van de gigantische winsten die er nu gemaakt worden door de supermarkten een deel word doorgeven aan hun werknemers. Dagelijks tussen extra vervelende klanten staan met een vergroot risico om zelf ziek te worden, het is niet niks.
Jij zou een slechte ondernemer zijn.
Winst boek je op de rug van iemand anders.
Hoe meer hoofden je indruk hoe meer opties in de Ferrari.

• #121.790
  • #121.791
Tevreden werknemers presteren beter denk ik dan.
(ik ken inderdaad niets van ondernemen)
Maakt niet uit of ze tevreden zijn, als ze ondermaats presteren rag je ze buiten.
VDAB zorgt wel voor nieuwe week contracters.
Zo draait het leven.
Je moet behoorlijk narcistisch zijn ingesteld om een goede ondernemer te zijn.

• #121.792
Ff zonder dollen, @Joostb_2000 heeft gelijk, maar heeft het als (dacht ik) studerende jonge man niet heel slecht. Er zijn ook legio volwassenen die nooit verder komen dan de supermarkt.

• #121.793
Als je loopt te zeiken dat je een doosje extra moet vullen terwijl anderen in grote onzekerheid zitten of praktisch werkloos zijn ben je gewoon een jankerd.

• #121.794
Ja! Want je mag niet klagen over je eigen situatie als anderen het veel erger hebben, ook al heb jij daar totaal geen invloed op.

• #121.795
Als je loopt te zeiken dat je een doosje extra moet vullen terwijl anderen in grote onzekerheid zitten of praktisch werkloos zijn ben je gewoon een jankerd.

Ik heb het ook over driedubbele overuren moeten draaien zonder enige vorm van compensatie (behalve uurloon), enorme werkdruk en vervolgens ook nog onderuit de zak krijgen van iedereen die je tegenkomt.

Seems fair doesn’t it?

• #121.796
Neem eens een voorbeeld aan al die kindslaafjes
die onze Nikes maken, die hoor je toch ook nooit klagen

• #121.797

Wouln't that be the day :roflol:

• #121.798

Ben je kermis exploitant of zanger ofzo?
Ga de vakkenvullers helpen of ga anderen helpen, ga iets zinnigs doen.

• #121.799
Bestel 1x per week bij Picnic alle basic spullen, kwark, melk, eieren, havermout etc. Nooit problemen, kon dag van te voren altijd nog bestellen.
Je kan max een week vooruit bestellen, dus op woensdag komt de woensdag daarop beschikbaar.

Nu zitten werkeloze Truus, Corrie en Gerda om 00:00 te campen om een week van te voren direct vol te boeken waardoor ik, als werkend mens in een sector die door moet blijven draaien, gvd misgrijp.
Ben al dagenlang op een hunt naar kwark, eet nu vruchtenkwark want die is een euro duurder dan normale. :emo:

• #121.800
Ik heb het ook over driedubbele overuren moeten draaien zonder enige vorm van compensatie (behalve uurloon), enorme werkdruk en vervolgens ook nog onderuit de zak krijgen van iedereen die je tegenkomt.

Seems fair doesn’t it?
Dus je mag extreem veel extra werken (tegen een verdomd goed salaris notabene) tegenover wat extra werkdruk. Het lijkt wel kerst. Tegelijkertijd zitten duizenden mensen zonder inkomsten. Je bent gewoon een zeikerd. Zou graag met je ruilen trouwens, want dan weet ik tenminste ook zeker dat ik mijn rekeningen voorlopig kan betalen.

Terug
Naar boven