- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Heeft niets met de rijst te maken hoor.Aso's Ik heb 2 kilo rijst gekocht en voelde mij al een beetje raar![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft niets met de rijst te maken hoor.Aso's Ik heb 2 kilo rijst gekocht en voelde mij al een beetje raar![]()

Ook gewoon een vergelijking trekken tussen toen en deze bijzondere tijden. Jij snapt het echt niet.Je trekt het je wel aan hoor. Hoop dat het schap met tissues niet leeg is want die heb je wel nodig geloof ik.
Ik heb zelf jarenlang in een supermarkt gewerkt dus ja ik durf wel 'een grote bek' op te zetten.
Als je weet dat duizenden Nederlanders waarschijnlijk in zeer grote financiële problemen gaan komen en niet weten of ze over twee maanden hun huisje nog kunnen betalen ben je inderdaad een jankerd als je alleen kan denken aan hoe zwaar je het zelf hebt. Terwijl je werk hebt. In overvloed.Iemand jankerd en aansteller noemen omdat hij hier gewoon vermeld dat hij het op het moment zwaar heeft op zijn werk is gewoon neerbuigend. Praat je ook zo tegen je vrouw?
Het is niet omdat jij het nu slechter hebt dat je het respect voor anderen moet verliezen.Als je weet dat duizenden Nederlanders waarschijnlijk in zeer grote financiële problemen gaan komen en niet weten of ze over twee maanden hun huisje nog kunnen betalen ben je inderdaad een jankerd als je alleen kan denken aan hoe zwaar je het zelf hebt. Terwijl je werk hebt. In overvloed.
Deze crisis maakt mensen helemaal gek.De gemoederen lopen nu al hoog op na 2,5 dag geen sportschool

Als je weet dat duizenden Nederlanders waarschijnlijk in zeer grote financiële problemen gaan komen en niet weten of ze over twee maanden hun huisje nog kunnen betalen ben je inderdaad een jankerd als je alleen kan denken aan hoe zwaar je het zelf hebt. Terwijl je werk hebt. In overvloed.
Deze crisis maakt mensen helemaal gek.
Kan er stiekem best van genieten.![]()

Blijkbaar mag niemand klagen over hun job want je hebt er zelf voor gekozen of dan moet je maar wat anders gaan doen.Ja! Want je mag niet klagen over je eigen situatie als anderen het veel erger hebben, ook al heb jij daar totaal geen invloed op.

@Joostb_2000 werkt zicht de t*fus voor 105% minimumloon terwijl de rest thuis zit en gewoon 2x modaal aangevuld krijgt, en dan nog de guts hebben om hem aan te vallen.
mocht ik daardoor dan goedkope nikes zou kunnen kopen zou ik niet klagenNeem eens een voorbeeld aan al die kindslaafjes
die onze Nikes maken, die hoor je toch ook nooit klagen

We zijn allemaal verwend.Neem eens een voorbeeld aan al die kindslaafjes
die onze Nikes maken, die hoor je toch ook nooit klagen
Het is niet dat ik het (nu al) per se slechter heb, maar besef je dat het voor heel veel mensen volstrekt onduidelijk is hoe de toekomst eruit ziet. En dan heb ik het niet over de komende weken maar de komende maanden. Honderdduizenden Nederlanders hebben geen idee of ze straks nog wel werk hebben.Het is niet omdat jij het nu slechter hebt dat je het respect voor anderen moet verliezen.
Valt wel mee hier bij mij. Ik zie mijn werkgevers wel lachen door omzet. Daarbij krijg ik ook complimenten van klantenBro ik kan je vertellen, momenteel in de supermarkt werken is geen pretje. Er is 2x zoveel lading als normaal, 0 extra uren (want ja mag natuurlijk niet vanuit hoofdkantoor), zieke stress en chaos, de helft vd werknemers meld zich ziek en alle klanten gedragen zich als idioten
Dat is de situatie nu eenmaal. Ook voor mij.Het is niet dat ik het (nu al) per se slechter heb, maar besef je dat het voor heel veel mensen volstrekt onduidelijk is hoe de toekomst eruit ziet. En dan heb ik het niet over de komende weken maar de komende maanden. Honderdduizenden Nederlanders hebben geen idee of ze straks nog wel werk hebben.
Dan vind ik het vrij laag om te gaan zitten zeuren over hoe zwaar je het op je eigen werk hebt, terwijl jezelf verzekerd bent van werk voor de komende tijd en zelfs extra mag komen.

Heb je al eens partij harddrugs ontdekt tussen de groenten/fruit?Ga de groente eens beter keuren, ik krijg mokerveel rotte zooi binnen verdomme!![]()
Dat is de situatie nu eenmaal. Ook voor mij.
Maakt geen verschil uit dat ik veel respect heb voor mensen die nu keihard moeten werken omdat hun job nu eenmaal echt belangrijk is. (Dokters, zorgkundige, bevoorrading, wetenschappers,...) Niemand houd je tegen om nu ook in zo een sector te gaan werken.