XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.823
Je trekt het je wel aan hoor. Hoop dat het schap met tissues niet leeg is want die heb je wel nodig geloof ik.
Ik heb zelf jarenlang in een supermarkt gewerkt dus ja ik durf wel 'een grote bek' op te zetten.
Ook gewoon een vergelijking trekken tussen toen en deze bijzondere tijden. Jij snapt het echt niet.

• #121.824
Iemand jankerd en aansteller noemen omdat hij hier gewoon vermeld dat hij het op het moment zwaar heeft op zijn werk is gewoon neerbuigend. Praat je ook zo tegen je vrouw?
Als je weet dat duizenden Nederlanders waarschijnlijk in zeer grote financiële problemen gaan komen en niet weten of ze over twee maanden hun huisje nog kunnen betalen ben je inderdaad een jankerd als je alleen kan denken aan hoe zwaar je het zelf hebt. Terwijl je werk hebt. In overvloed.

• #121.826
Als je weet dat duizenden Nederlanders waarschijnlijk in zeer grote financiële problemen gaan komen en niet weten of ze over twee maanden hun huisje nog kunnen betalen ben je inderdaad een jankerd als je alleen kan denken aan hoe zwaar je het zelf hebt. Terwijl je werk hebt. In overvloed.
Het is niet omdat jij het nu slechter hebt dat je het respect voor anderen moet verliezen.

• #121.828

Ik heb nooit gezegd 'hoe zwaar ik het heb'. Ik suggereer alleen dat de huidige situatie m.b.t. supermarktpersoneel (en zeker ook zorgpersoneel!) oneerlijk is.

• #121.830
Ja! Want je mag niet klagen over je eigen situatie als anderen het veel erger hebben, ook al heb jij daar totaal geen invloed op.
Blijkbaar mag niemand klagen over hun job want je hebt er zelf voor gekozen of dan moet je maar wat anders gaan doen.

Maar mensen die u deze commentaar geven mogen blijkbaar wel klagen over hun job. En als je hun dan hetzelfde antwoord geeft zijn ze verontwaardigd :D

• #121.834
Het is niet omdat jij het nu slechter hebt dat je het respect voor anderen moet verliezen.
Het is niet dat ik het (nu al) per se slechter heb, maar besef je dat het voor heel veel mensen volstrekt onduidelijk is hoe de toekomst eruit ziet. En dan heb ik het niet over de komende weken maar de komende maanden. Honderdduizenden Nederlanders hebben geen idee of ze straks nog wel werk hebben.
Dan vind ik het vrij laag om te gaan zitten zeuren over hoe zwaar je het op je eigen werk hebt, terwijl jezelf verzekerd bent van werk voor de komende tijd en zelfs extra mag komen.

• #121.836
Bro ik kan je vertellen, momenteel in de supermarkt werken is geen pretje. Er is 2x zoveel lading als normaal, 0 extra uren (want ja mag natuurlijk niet vanuit hoofdkantoor), zieke stress en chaos, de helft vd werknemers meld zich ziek en alle klanten gedragen zich als idioten
Valt wel mee hier bij mij. Ik zie mijn werkgevers wel lachen door omzet. Daarbij krijg ik ook complimenten van klanten

• #121.837
Het is niet dat ik het (nu al) per se slechter heb, maar besef je dat het voor heel veel mensen volstrekt onduidelijk is hoe de toekomst eruit ziet. En dan heb ik het niet over de komende weken maar de komende maanden. Honderdduizenden Nederlanders hebben geen idee of ze straks nog wel werk hebben.
Dan vind ik het vrij laag om te gaan zitten zeuren over hoe zwaar je het op je eigen werk hebt, terwijl jezelf verzekerd bent van werk voor de komende tijd en zelfs extra mag komen.
Dat is de situatie nu eenmaal. Ook voor mij.
Maakt geen verschil uit dat ik veel respect heb voor mensen die nu keihard moeten werken omdat hun job nu eenmaal echt belangrijk is. (Dokters, zorgkundige, bevoorrading, wetenschappers,...) Niemand houd je tegen om nu ook in zo een sector te gaan werken.

• #121.840
Dat is de situatie nu eenmaal. Ook voor mij.
Maakt geen verschil uit dat ik veel respect heb voor mensen die nu keihard moeten werken omdat hun job nu eenmaal echt belangrijk is. (Dokters, zorgkundige, bevoorrading, wetenschappers,...) Niemand houd je tegen om nu ook in zo een sector te gaan werken.

Dat gaat hem Sterling niet lukken. Hij heeft geen geduld en kan geen begrip opbrengen voor anderen. Kansloze in kansloze positie. Ik snap dat hij zich opwind.
Niets meer aan te doen.

Terug
Naar boven