apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet ook nog de grasmat verticuteren, maar stel het al een paar dagen uit omdat ik weet dat ik er heftige rug aids van ga krijgen.Al het gras aan het verwijderen in de tuin zodat er nieuwe zoden in kunnen. Poeh mijn rug haat mij nu.
Leg dan kunstgrasAl het gras aan het verwijderen in de tuin zodat er nieuwe zoden in kunnen. Poeh mijn rug haat mij nu.
Beste investering ooit haha
Moet ook nog de grasmat verticuteren, maar stel het al een paar dagen uit omdat ik weet dat ik er heftige rug aids van ga krijgen.
Dan past het wel bij je.
Als je goedkope rotzooi koopt wel ja
Gewoon alles kapotspuiten en tegen het vrouwtje zeggen dat je een zandbak voor de kleine hebt gemaaktKunstgras is niet zo mijn ding. Dan laat ik de boel nog liever betegelen.

roundup erop spuitenGewoon alles kapotspuiten en tegen het vrouwtje zeggen dat je een zandbak voor de kleine hebt gemaakt![]()

Hebben jullie nog meer klustips. Mijn hond heeft een stuk uit de muur gebeten. Een tube gatenvuller zal wel nie goed zijn. Hoe fix ik dit nou weer.
Schilderijtje voorhangenHebben jullie nog meer klustips. Mijn hond heeft een stuk uit de muur gebeten. Een tube gatenvuller zal wel nie goed zijn. Hoe fix ik dit nou weer.
![]()
L'univers Knauf : du plâtre et bien plus ! | Knauf Belgium
Bienvenue sur le site de Knauf Belgique ! Vous êtes professionnel ? Retrouvez tous nos produits et systèmes ainsi que les dernières actualités sur notre entreprise.knauf.be
Als het gat zeer diep, groot is.moet je soms opvullen in twee a drie keer.
Hebben jullie nog meer klustips. Mijn hond heeft een stuk uit de muur gebeten. Een tube gatenvuller zal wel nie goed zijn. Hoe fix ik dit nou weer.