MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #122.082
Al het gras aan het verwijderen in de tuin zodat er nieuwe zoden in kunnen. Poeh mijn rug haat mij nu.

• #122.083
Al die youtubers die corona voor views gebruiken.

• #122.084
Al het gras aan het verwijderen in de tuin zodat er nieuwe zoden in kunnen. Poeh mijn rug haat mij nu.
Moet ook nog de grasmat verticuteren, maar stel het al een paar dagen uit omdat ik weet dat ik er heftige rug aids van ga krijgen.

• #122.087
Moet ook nog de grasmat verticuteren, maar stel het al een paar dagen uit omdat ik weet dat ik er heftige rug aids van ga krijgen.

Zit nog niet op een derde en ben al k.o.
Het moet ook nog afgevoerd worden, zand egaliseren,walsen etc. en heb twee linker handen. Als de honden het maar heel laten wanneer het er allemaal ligt.

• #122.093
  • #122.094
Ik zit lekker op het balkon. Gras is voor schapen.

• #122.096
Hebben jullie nog meer klustips. Mijn hond heeft een stuk uit de muur gebeten. Een tube gatenvuller zal wel nie goed zijn. Hoe fix ik dit nou weer.

• #122.097
Hebben jullie nog meer klustips. Mijn hond heeft een stuk uit de muur gebeten. Een tube gatenvuller zal wel nie goed zijn. Hoe fix ik dit nou weer.

Als het gat zeer diep, groot is.moet je soms opvullen in twee a drie keer.

• #122.099
  • #122.100
Werkt prima.

Je kan ook eerst een deel pur doen en dit gebruiken voor afvullen.

Terug
Naar boven