XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #122.042
Volgens mij ben je gewoon jaloers op mijn Paracetamollekes
Niet echt, hebben gewoon twee dozen dafalgan staan. Eentje geopend die stond hier al en de tweede is mijn vriendin gaan halen. Meer hebben we niet nodig. Ik denk dat het al te veel is want de kans is dat ik reeds corona heb gehad volgens mijn dokter. Zit nu in mijn derde week van mijn hoest/keelpijn (praktisch over nu) maar was niet erg genoeg om corona testen te ondergaan, gewoon thuisblijven. Dokter zei dat het wel eens corona kon zijn maar dat ik er geen erge symptomen van had. Had zowat alles maar in heeeeel lichte vorm :p

• #122.043
image.jpg

Kopen?
Door jullie boulers ben ik genoodzaakt om deze fratsen uit te halen

8b6a1c00-fc0f-4b3b-88d5-a3d57720ed3e.jpg

• #122.044
Even voor iedereen geheel overtuigd is dat ik pauper ben
image.jpg

• #122.046
  • #122.049
  • #122.050
Tbh vind ik het echt belachelijk om echt zo extreem te hamsteren maar de helft van die hamsteraars vind het niet nodig om thuis te blijven of etentjes bij vrienden te laten doorgaan etc (dit is wat ik hier in mijn omgeving zie).
Al blijven 240 paracatemolletjes belachelijk veel om thuis te hebben of je moest meer dan 5 huisgenoten hebben.
Paracetamollen hamsteren is niet eens zo’n gek idee met een vrouw in huis. Wij hebben er standaard ook minimaal een stuk of 100, dus nadat ineens de pl**ris uitbrak had ik ze niet ineens nodig.

Waarom mag je trouwens wel geld of wheypoeder hamsteren, maar geen wc -papier?

• #122.051
Ik was zo fucking gefrustreerd dat ze weer uitverkocht waren door die fucking schapen, dat het nauwkeurig doormidden zagen van keukenrol het minste van mijn zorgen was.

Was dat niet de bedoeling dan?
"Als je moet dan moet je" :tanden:

• #122.052
Ik heb net gekukkig wel paracetamol kunnen kopen.

• #122.053
Paracetamollen hamsteren is niet eens zo’n gek idee met een vrouw in huis. Wij hebben er standaard ook minimaal een stuk of 100, dus nadat ineens de pl**ris uitbrak had ik ze niet ineens nodig.

Het hamsteren op zich heb ik niet echt een probleem mee, het is vooral de manier waarop. Bij ons in de gemeente is al meerdere malen gevochten op de parkings en in de winkel. Dit terwijl er oudere mensen amper hun gerief vinden.
Plus, zonder wc-papier overleef ik wel hoor. Zonder eten al iets moeilijker.

• #122.056
Het hamsteren op zich heb ik niet echt een probleem mee, het is vooral de manier waarop. Bij ons in de gemeente is al meerdere malen gevochten op de parkings en in de winkel. Dit terwijl er oudere mensen amper hun gerief vinden.
Plus, zonder wc-papier overleef ik wel hoor. Zonder eten al iets moeilijker.
Levert wel weer leuke filmpjes op....

• #122.057

Schijtpapier hamsteren mag...maar het blijven mong*len.

En het wordt wel een probleem voor mensen die echt schijtpapier nodig hebben en de achterlijken hebben alles opgekocht.

Terug
Naar boven