- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
ja, nou moet je ook niet meer bij mij afkomen als je straks hoofdpijn hebt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, nou moet je ook niet meer bij mij afkomen als je straks hoofdpijn hebt!
Niet echt, hebben gewoon twee dozen dafalgan staan. Eentje geopend die stond hier al en de tweede is mijn vriendin gaan halen. Meer hebben we niet nodig. Ik denk dat het al te veel is want de kans is dat ik reeds corona heb gehad volgens mijn dokter. Zit nu in mijn derde week van mijn hoest/keelpijn (praktisch over nu) maar was niet erg genoeg om corona testen te ondergaan, gewoon thuisblijven. Dokter zei dat het wel eens corona kon zijn maar dat ik er geen erge symptomen van had. Had zowat alles maar in heeeeel lichte vormVolgens mij ben je gewoon jaloers op mijn Paracetamollekes

Door jullie boulers ben ik genoodzaakt om deze fratsen uit te halen
@Sanca RKO zaag jij dit de volgende keer even.Door jullie boulers ben ik genoodzaakt om deze fratsen uit te halen
![]()
Heb jij nou wc-papier op het aanrecht staan? Poep jij in de gootsteen ofzo?Door jullie boulers ben ik genoodzaakt om deze fratsen uit te halen
![]()
Heb jij nou wc-papier op het aanrecht staan? Poep jij in de gootsteen ofzo?

That’s your kind of guy.Heb jij nou wc-papier op het aanrecht staan? Poep jij in de gootsteen ofzo?
Ik was zo fucking gefrustreerd dat ze weer uitverkocht waren door die fucking schapen, dat het nauwkeurig doormidden zagen van keukenrol het minste van mijn zorgen was.
Was dat niet de bedoeling dan?Heb jij nou wc-papier op het aanrecht staan? Poep jij in de gootsteen ofzo?
Paracetamollen hamsteren is niet eens zo’n gek idee met een vrouw in huis. Wij hebben er standaard ook minimaal een stuk of 100, dus nadat ineens de pl**ris uitbrak had ik ze niet ineens nodig.Tbh vind ik het echt belachelijk om echt zo extreem te hamsteren maar de helft van die hamsteraars vind het niet nodig om thuis te blijven of etentjes bij vrienden te laten doorgaan etc (dit is wat ik hier in mijn omgeving zie).
Al blijven 240 paracatemolletjes belachelijk veel om thuis te hebben of je moest meer dan 5 huisgenoten hebben.
"Als je moet dan moet je"Ik was zo fucking gefrustreerd dat ze weer uitverkocht waren door die fucking schapen, dat het nauwkeurig doormidden zagen van keukenrol het minste van mijn zorgen was.
Was dat niet de bedoeling dan?

Het hamsteren op zich heb ik niet echt een probleem mee, het is vooral de manier waarop. Bij ons in de gemeente is al meerdere malen gevochten op de parkings en in de winkel. Dit terwijl er oudere mensen amper hun gerief vinden.Paracetamollen hamsteren is niet eens zo’n gek idee met een vrouw in huis. Wij hebben er standaard ook minimaal een stuk of 100, dus nadat ineens de pl**ris uitbrak had ik ze niet ineens nodig.
Waarom mag je trouwens wel geld of wheypoeder hamsteren, maar geen wc -papier?
Bron?
Levert wel weer leuke filmpjes op....Het hamsteren op zich heb ik niet echt een probleem mee, het is vooral de manier waarop. Bij ons in de gemeente is al meerdere malen gevochten op de parkings en in de winkel. Dit terwijl er oudere mensen amper hun gerief vinden.
Plus, zonder wc-papier overleef ik wel hoor. Zonder eten al iets moeilijker.
Schijtpapier hamsteren mag...maar het blijven mong*len.Paracetamollen hamsteren is niet eens zo’n gek idee met een vrouw in huis. Wij hebben er standaard ook minimaal een stuk of 100, dus nadat ineens de pl**ris uitbrak had ik ze niet ineens nodig.
Waarom mag je trouwens wel geld of wheypoeder hamsteren, maar geen wc -papier?
Is dat niet de basis waarmee wij rijk zijn geworden?Schijtpapier hamsteren mag...maar het blijven mong*len.
En het wordt wel een probleem voor mensen die echt schijtpapier nodig hebben en de achterlijken hebben alles opgekocht.
Ja, maar na een tijdje is het gewoon niet grappig meer