- Waardering
- 10.900
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je als personeel geen kans op aandelen? tja loonslaafAls nederland in lockdown gaat mogen ze mij wel meer betalen.
Supermarkt maakt goede omzet maar wat krijg ik er voor terug
stukje taart.
Wil je erover praten?Als nederland in lockdown gaat mogen ze mij wel meer betalen.
Supermarkt maakt goede omzet maar wat krijg ik er voor terug
stukje taart.

Ik betaal een heel jaar in een keer. Gewoondie vieze vlikkers van Basic Fit hebben gewoon de contributie geincasseerd
Fixed
1 doosje niet genoeg?

Zijn er twéé. Edit i get it
Valt mee toch? Mijn keel is aardig dood dus heb ze nu wel nodig!! Zijn zomaar op!!
HEMA is always the answer

ijswater heeft mij goed geholpen, of waterijsjes hmmmValt mee toch? Mijn keel is aardig dood dus heb ze nu wel nodig!! Zijn zomaar op!!
ik hoop dat je dr baat bij hebt...beterschap!Dat is ook weer zoiets.. Nu met dat hele Corona gebeuren zeggen ze dat je koude dranken moet vermijden.. Weet het ook niet meerijswater heeft mij goed geholpen, of waterijsjes hmmmik hoop dat je dr baat bij hebt...beterschap!
Gek wordt je van het hele gebeuren!

waarom is dat dan dat je koude dranken moet mijdenDat is ook weer zoiets.. Nu met dat hele Corona gebeuren zeggen ze dat je koude dranken moet vermijden.. Weet het ook niet meerGek wordt je van het hele gebeuren!
Zo en nu hou ik op van klagen
Maar iig bedankt!![]()

Koud bier blijkt mogelijk corona te kunnen zijn
Correctie; drankjes met ijs vermijden. Ik las een artikel over het hele Corona gebeuren met tips.. Weet dat je ermee kapot gegooid wordt, maar ik volg het maar mooi op