- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom Limburg ill be not there
Gooit olie
kerosine

shadow boxen hehehe
p*ssy... nouuuw weltrusten
vrouw was boodschappen gaan doen met mijn bus , dikke deuk vanaf de wielkast tot kont aan bestuurders kant . ouwe lui kunnen beter van de weg afblijven![]()
Ik wil knuffelen. Schrale troost is dat als de coronacrisis over is waarschijnlijk nog steeds niemand met me wilt knuffelen.

jij hebt zoveel liefde te geven ! niemand wil het schijnbaar hebben ^^Ik wil knuffelen. Schrale troost is dat als de coronacrisis over is waarschijnlijk nog steeds niemand met me wilt knuffelen.![]()
Story of my life.jij hebt zoveel liefde te geven ! niemand wil het schijnbaar hebben ^^
Ik wil wel...Ik wil knuffelen. Schrale troost is dat als de coronacrisis over is waarschijnlijk nog steeds niemand met me wilt knuffelen.![]()
Ik heb een dikke kont waar je op Mag rustje met je hoofdje.Ik wil knuffelen. Schrale troost is dat als de coronacrisis over is waarschijnlijk nog steeds niemand met me wilt knuffelen.![]()
fixedIk wilvechten. alles! Wel de 1,5m afstand respecteren.
Ik heb de beste trainingen neergezet op korte nachtjes. Komt goedRond twee uur wakker geworden en niet meer kunnen slapen. Dat zal geen al te zware training worden straks....
Same! Maar om 3 uur .. zo irritantRond twee uur wakker geworden en niet meer kunnen slapen. Dat zal geen al te zware training worden straks....

Ik begrijp uit deze opmerking dat het ook in Peru niet lukt om een vriendinnetje te scoren?Poonierijden ken ik niet, maar stuir gerust een PM om een keer samen poenie te rijden![]()
Zit hier in quarantaine dus veel valt er niet te scorenIk begrijp uit deze opmerking dat het ook in Peru niet lukt om een vriendinnetje te scoren?

mmmmm poenanie rijden.Poonierijden ken ik niet, maar stuur gerust een PM om een keer samen poenie te rijden![]()