Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik stel een salarisverhoging voor
......maar nu even niet.....
Heb ik maart al gehad, 5,2%.
DBB promotie? Heb zelf ook net opslag gehad of was het nou ontslag

Nee, ik heb goede arbeidsvoorwaarden, dit is gewoon CAO verhoging plus jaarlijkse groei in mijn schaal.Had je het achtste symptoom van huidveroudering ontdekt?
Ze?Er zit gelukkig wat afstand tussen de huizenin de tuin proberen we haar wel wat stil te houden en na 22u mag ze niet meer buiten
![]()
Vrouwtjes hond

Jup vrouwtjeshond

Wanneer gaan ze het uitzenden?Zit ik net achterhuis een stuk taart te eten vliegt er een drone over het huis en blijft het 2 minuten boven me hangen.
Was als het goed is Omrop Fryslan, binnenkort dus op tv te zien.
Niet dat er veel te zien is want dook als een autist snel terug mijn telefoon in en ga er vanuit dat niemand die onzin kijkt maar toch xd
Schending van de privacy! Maar goed dat je niet aan het fappen was danZit ik net achterhuis een stuk taart te eten vliegt er een drone over het huis en blijft het 2 minuten boven me hangen.
Was als het goed is Omrop Fryslan, binnenkort dus op tv te zien.![]()
Niet dat er veel te zien is want dook als een autist snel terug mijn telefoon in en ga er vanuit dat niemand die onzin kijkt maar toch xd

Wat seit beppe derfanIk heb werkelijk geen idee.. hoorde toevallig dat ze ermee bezig waren omdat ik Sybrand Buma in een talkshow erover hoorde.
Toen ik net op internet opzocht zag ik wel dat ze vandaag inderdaad in Heerenveen aan het vliegen zijn.
Edit:
'Fryslân fan Boppen' is een project fan LF2028, de Friese gemeenten, Omrop Fryslân en de Leeuwarder Courant. Op woensdag 15 april, de dag dat 75 jier bevrijding van Fryslân werd gevierd, zijn de droneteams begonnen. De opnamen vanuit de lucht zijn een dag later te zien op televisie en op internet.
?? Politieke boodschappen? Ik zei dat het praktisch onmogelijk is om de voorwaarden van de overheid te voldoen als je de school wil heropenen....