MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #122.971
Zit ik net achterhuis een stuk taart te eten vliegt er een drone over het huis en blijft het 2 minuten boven me hangen.
Was als het goed is Omrop Fryslan, binnenkort dus op tv te zien. :o
Niet dat er veel te zien is want dook als een autist snel terug mijn telefoon in en ga er vanuit dat niemand die onzin kijkt maar toch xd

• #122.972
Zit ik net achterhuis een stuk taart te eten vliegt er een drone over het huis en blijft het 2 minuten boven me hangen.
Niet dat er veel te zien is want dook als een autist snel terug mijn telefoon in en ga er vanuit dat niemand die onzin kijkt maar toch xd
Wanneer gaan ze het uitzenden?

• #122.973
Wanneer gaan ze het uitzenden?

Ik heb werkelijk geen idee.. hoorde toevallig dat ze ermee bezig waren omdat ik Sybrand Buma in een talkshow erover hoorde.
Toen ik net op internet opzocht zag ik wel dat ze vandaag inderdaad in Heerenveen aan het vliegen zijn.

Edit:
'Fryslân fan Boppen' is een project fan LF2028, de Friese gemeenten, Omrop Fryslân en de Leeuwarder Courant. Op woensdag 15 april, de dag dat 75 jier bevrijding van Fryslân werd gevierd, zijn de droneteams begonnen. De opnamen vanuit de lucht zijn een dag later te zien op televisie en op internet.

• #122.974
Schending van de privacy! Maar goed dat je niet aan het fappen was dan :)

• #122.975
Ik heb werkelijk geen idee.. hoorde toevallig dat ze ermee bezig waren omdat ik Sybrand Buma in een talkshow erover hoorde.
Toen ik net op internet opzocht zag ik wel dat ze vandaag inderdaad in Heerenveen aan het vliegen zijn.

Edit:
'Fryslân fan Boppen' is een project fan LF2028, de Friese gemeenten, Omrop Fryslân en de Leeuwarder Courant. Op woensdag 15 april, de dag dat 75 jier bevrijding van Fryslân werd gevierd, zijn de droneteams begonnen. De opnamen vanuit de lucht zijn een dag later te zien op televisie en op internet.
Wat seit beppe derfan

• #122.977
Geen Netflix
image.jpg

• #122.978
Mijn school had een whatsapp groep opgericht, waar alle leerkrachten van ons schooltje vanalles kunnen posten. Ludieke, grappige, luchtige, soms trieste, berichten en boodschappen kon plaatsen.
Ik had vrijdag, na de absurde NAtionale Veligheidsraad, daar een aantal opmerkingen geplaatst over de stupiditeit van sommige maatregelen.
VAndaag krijg ik een email van de directie: de groep werd opgericht voor het delen van leuke momenten en informatie over de school. HEt is geen plaats voor personoolijke, politieke boodschappen. Mogen we je verzoeken dit in de toekomst dus niet meer te doen".... What the f**k????? Politieke boodschappen? Ik zei dat het praktisch onmogelijk is om de voorwaarden van de overheid te voldoen als je de school wil heropenen....
JA, kritische noten, dat hoort men nergens graag. Ik heb gezegd: "ik wist niet dat dit niet mocht. Ik zal dat dus niet meer doen. Ik vond wel dat het onze collega's aanbelangde en geen politieke boodschap was. Ik had trouwens een half uurtje na het posten de berichten terug verwijderd omdat ik het aangenaam en constructief in de groep wou houden".
Ik moet wel zeggen dat het een nieuwe directrice is (ze is nog maar net terug) en de oude directrice blijft nog halftijds aan. Ik heb het wel moeilijk met haar toon; Ze had dit ook luchtiger via een privé whatsapp bericht kunnen aankaarten. Zodra ik haar face to face se ga ik dit toch met haar bespreken. Buigt het niet, dan barst het.

• #122.980
Als je ze zelf verwijderd hebt geef dat toch wel iets aan, of niet?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven