AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #122.922
wat een hondeleven

• #122.923
hehehehe net als de baas boefjes ?

De lab is een lief beest, erg gehoorzaam en daar zit geen kwaad in. De ander stuiterd door het huis, blaft heel de dag luistert voor geen meter en bijt in je tenen. Slopen vind hij ook leuk. En stront vreten. Gaten graven, op de eettafel springen... ik kan nog wel even doorgaan. Afgelopen week heeft hij wat hormonen gekregen, hopelijk wordt hij nu wat rustiger...

• #122.924
De lab is een lief beest, erg gehoorzaam en daar zit geen kwaad in. De ander stuiterd door het huis, blaft heel de dag luistert voor geen meter en bijt in je tenen. Slopen vind hij ook leuk. En stront vreten. Gaten graven, op de eettafel springen... ik kan nog wel even doorgaan. Afgelopen week heeft hij wat hormonen gekregen, hopelijk wordt hij nu wat rustiger...

Zo'n hond heb ik gelukkig nooit gehad. Onze stond wel een keer boven op zijn bench, dat vond ik al redelijk wild voor in huis.
We laten hem gericht graven, we verstoppen dan een blokje kaas, graven is zwaar werk, doet ie niet meer voor niks.
Tegen bv paardepoep eten, stukje banaan bij zijn voer in, hij mist mineralen ofzo.

• #122.925
Ik baal een beetje dat het fietsen niet meer zo lekker gaat nu ik zwaarder wordt. Ik heb ook meer zin in krachttraining dan in cardio.
Maar soms moet ik rusten :(

• #122.926
Ik baal een beetje dat het fietsen niet meer zo lekker gaat nu ik zwaarder wordt. Ik heb ook meer zin in krachttraining dan in cardio.
Maar soms moet ik rusten :(
Tip fiets met de wind mee

highresrollsafe (1).jpg

• #122.929
Zo'n hond heb ik gelukkig nooit gehad. Onze stond wel een keer boven op zijn bench, dat vond ik al redelijk wild voor in huis.
We laten hem gericht graven, we verstoppen dan een blokje kaas, graven is zwaar werk, doet ie niet meer voor niks.
Tegen bv paardepoep eten, stukje banaan bij zijn voer in, hij mist mineralen ofzo.

Nee dat stront eten zit blijkbaar in het ras.
Boven op zijn bench staan vind hij ook leuk, ook een raseigenschap. Na anderhalf jaar zouden ze rustiger worden...hij is nu 1, voelt echter aan alsof ik hem al jaren heb.

• #122.930
wat mij steeds vaker opvalt in het verkeer is dat mensen expres gas bij gaan geven om de ander dwars
te kunnen zitten ,zodat je bijvoorbeeld niet meer kunt inhalen ,in kan voegen of de rotonde op kan

(ze rijden zichzelf liever dood dan op hetzelfde tempo door te blijven rijden zodat er doorstroming ontstaat :dunno:)

observatie leert (ik rijd in een bus dus goed overzicht) dat als ik ze eenmaal voorbij ben het nooit

a) tokkies of b) bontkraagjes zijn ,enkel marginale blanke mannetjes ,type kantoorkneusjes

iemand die deze ervaring deelt of weet waar dit gedrag vandaan komt

Laatst bewerkt:
  • #122.932
Met een bedrijfswagen durf je al wat meer :)

maar het blijft een vorm van Russisch roulette ,een keer kom je de verkeerde tegen die het licht uit je ogen stompt

of oom agent die je artikel 5 aansmeert wegens het in gevaar brengen van medeweggebruikers

• #122.936
Nou, honden, altijd blaffen, iedereen zijn die beesten tot last! Maar sommige zijn wel leuk😂🤣

• #122.937
En ze komen altijd in mn tuinnnn, en dan worden de baasjes boos opdat ik ze wegstuur😂😂

• #122.939
  • #122.940
En de buren dan??

Terug
Naar boven