- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
hehehehe net als de baas boefjes ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehehehe net als de baas boefjes ?
De lab is een lief beest, erg gehoorzaam en daar zit geen kwaad in. De ander stuiterd door het huis, blaft heel de dag luistert voor geen meter en bijt in je tenen. Slopen vind hij ook leuk. En stront vreten. Gaten graven, op de eettafel springen... ik kan nog wel even doorgaan. Afgelopen week heeft hij wat hormonen gekregen, hopelijk wordt hij nu wat rustiger...
Tip fiets met de wind meeIk baal een beetje dat het fietsen niet meer zo lekker gaat nu ik zwaarder wordt. Ik heb ook meer zin in krachttraining dan in cardio.
Maar soms moet ik rusten![]()
Of in mul zand dan train je ook nog je benen.
In pakkie botter fietsn ook
Zo'n hond heb ik gelukkig nooit gehad. Onze stond wel een keer boven op zijn bench, dat vond ik al redelijk wild voor in huis.
We laten hem gericht graven, we verstoppen dan een blokje kaas, graven is zwaar werk, doet ie niet meer voor niks.
Tegen bv paardepoep eten, stukje banaan bij zijn voer in, hij mist mineralen ofzo.
)Met een bedrijfswagen durf je al wat meerenkel marginale blanke mannetjes ,type kantoorkneusjes

Hangt toch van de wonde(n) af?Bij ulcus cruris ben je per been wel een half uur bezig.

Hmm geef mij maar katten... MIUAAAAUUWAWWWZus dr vriend heeft een woning in Friesland gekocht. Gelukkig blijven ze wel hier wonen en met ze bedoel ik mijn grote vriend DJ
![]()
Pfff, vervelende ontrouwe beesten

Het enige wat me wel leuk lijkt is om ze halterstangen te apporterenEn ze komen altijd in mn tuinnnn, en dan worden de baasjes boos opdat ik ze wegstuur😂😂
Dat blaffen is vaak wel super irritant. Hebben hier zelf zo een keffer, soms om gek van te worden,En ze komen altijd in mn tuinnnn, en dan worden de baasjes boos opdat ik ze wegstuur😂😂