AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

5d1bg0.gif

kan zijn dat ik wat heftig reageer, ff wt prive omstandigheden:

Nee marcel. geen popcorn voor jou

150kg deadlift uber grinding, zelfs 140kg ging niet soepeltjes :(

Uit het bios gezet omdat ik me kaartje niet kon vinden bij de ingang van de zaal, dus een vriend me geeft zijn kaartje want het duurde allemaal zo lang. Helaas gezien door de bewaker. Is wel ****ing embarrassing want die bewaker loopt helemaal tot aan de deur van de bios mee en schreeuwt tegen iedere medewerker: "Deze komen er niet meer in". Gelukkig zag ik geen bekenden. K****** bewaker komt ie stoer doen met z'n minimumloon.

Uit het bios gezet omdat ik me kaartje niet kon vinden bij de ingang van de zaal, dus een vriend me geeft zijn kaartje want het duurde allemaal zo lang. Helaas gezien door de bewaker. Is wel ****ing embarrassing want die bewaker loopt helemaal tot aan de deur van de bios mee en schreeuwt tegen iedere medewerker: "Deze komen er niet meer in". Gelukkig zag ik geen bekenden. K****** bewaker komt ie stoer doen met z'n minimumloon.

beetje bb is zo iemand de baas.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

beetje bb is zo iemand de baas.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En wat wil je dan tegen hem gaan doen. Als je hem tegen het lijf zou gaan direct politie. Wel gezegd haal je supervisor er maar bij want we hebben er gewoon voor betaald. Supervisor zegt van kaartjes doorgeven is fraude en daarvoor kunnen we je een pathe verbod opleggen (liet me de voorwaarden lezen) en ik ga vaak naar de bios met vrienden dus dat wil liever ik niet. :( No fail on my part

Een k*t weddenschap verloren in de kroeg ... gratis zuipen tegenover 3 kilo nootjes ( suikerpinda's, borrelnootjes, gezoute pinda's, rozijnen) opeten... had na 1,5 kilo het helemaal gehad ..

zo'n hoerige k*t onderhuidse puist :(, iemand weet wat je ertegen kan doen?

@logica: niks, gaat vanzelf weg. niet aanzitten anders wordt het alleen maar erger

Terug
Naar boven