AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zitten schransen ( chips en twix) , kan mezelf weer niet inhouden nu de kasten vol liggen,morgen tegen men ouders zeggen dat ze et opruimen:P en anders gooi ik zaterdagweg en zeg ik dat allemaal opgegeten heb;p

zitten schransen ( chips en twix) , kan mezelf weer niet inhouden nu de kasten vol liggen,morgen tegen men ouders zeggen dat ze et opruimen:P en anders gooi ik zaterdagweg en zeg ik dat allemaal opgegeten heb;p
Wat ben je voor enorme loser dan, als je jezelf niet eens kan beheersen:roflol:.

allemaal dat voetbalnieuws, bah

gister een middagdutje gedaan en daarna last van me maag. nu nog steeds een beetje. Geen buikpijn maar je voelt het wel, heel apart. bah

Ja man ik ook last van me buik zwaar k*t, vanavond pijn maar verlichten door wat te gaan zuipen daarna in bed duiken bij me vriendin... lol

Ging m'n rekening checken met de gedachte dat ik nog +/- 500 euro had..
..bleek er nog maar 32 euro op te staan

:o

Epic veel onnozele uitgaven.

Ging m'n rekening checken met de gedachte dat ik nog +/- 500 euro had..
..bleek er nog maar 32 euro op te staan

:o

Epic veel onnozele uitgaven.

Precies hetzelfde hier... moest wat schulden afbetalen aan mn pa ... van 500 naar 40 ofzo... en krijg pas volgende week weer geld ... voelt echt k*t

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 10:26 ----------

dat het uitzendbureau mij wakker belt om 8 uur op een vrije dag .. terwijl ik vannacht half 3 in m'n nest lag na een zware avond .. argh

Wat is het toch lekker om een reserve te hebben qua geld. :D

OT:
Niks, het is namelijk weekend.

Vanavond stappen maar ben nu al total los + ik moet nog rug trainen. geen deathlift vaanvond denk ik :(.

Meteen goed moment om Hard! uit te testen hehe

kon geen goede stijve krijgen met coïtus vannacht.

:fa:

Het hele weekend kansloos 24/7 op DBB rondhangen dus.

En trainen en vreten.:D

Terug
Naar boven