Joohris
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Massa
- 73kg
Tip: doe voortaan goed wat je fout doet en doe voortaan fout wat je goed doet. Heb je 23 goed van de 25..![]()
Een echte brotip man
Ga ik onthouden.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tip: doe voortaan goed wat je fout doet en doe voortaan fout wat je goed doet. Heb je 23 goed van de 25..![]()
Ga ik onthouden.Grappig als je bedenkt dat poepen in Vlaanderen nken betekentHeb ineens een heel ander beeld van jou
![]()

Hahaha, ik dacht vroeger exact hetzelfde van de hollandse taal. Ik zat in Duinrell in het ballenbad met m'n neef toen we zo'n jaar of twaalf waren en er waren ook twee nederlandse kinderen die steeds ballen naar onze kop gooiden...Ik werd zo kwaad dat ik naar hen stormde, zij het ballenbad uitvluchtte en ik achter hen aanholde, met m'n schoenen werpend naar hun hoofd en luidkeels voor alle hollanders daar riep in raszuiver belgisch:daar heeft Pantrofl een heel mooi zinnetje voor geschreven..
zie quote in mn 'handtekening'

Hahaha, ik dacht vroeger exact hetzelfde van de hollandse taal. Ik zat in Duinrell in het ballenbad met m'n neef toen we zo'n jaar of twaalf waren en er waren ook twee nederlandse kinderen die steeds ballen naar onze kop gooiden...Ik werd zo kwaad dat ik naar hen stormde, zij het ballenbad uitvluchtte en ik achter hen aanholde, met m'n schoenen werpend naar hun hoofd en luidkeels voor alle hollanders daar riep in raszuiver belgisch:
Ik ram die schoenen nog is in uw rattenbakkes met uw vuil hollands gereutel, vieze kaazerd !!!
Pas seconden later merkte ik dat iedere hollander me nogal kwaad bekeek
PS: ik vind het hollands trouwens een vet dialect, toch sommige ervan![]()

Ga nie fukken met gtst, gtst 4 life bro.Jonge ik moest net onvrijwillig even 10 min meemaken van GTST, want zat helemaal geinstalleerd met laptop op de bank en me ma kwam eraan.
Potverdomme wat een ontzettende k*tsoap is dat, ik wou m'n ogen uitkrabben en mn trommelvlies doorprikken. Echt de problemen die daar spelen, te belachelijk en nep voor woorden, en dan nog een paar van die k*thomo's die met elkaar aan het zoenen zijn op de TV. Gatverdamme man.
YES MAD

Ik krijg bij elk filmpje van youtube waar normaal een advertentie voor komt dat het filmpje verwijderd is.. wie heeft dit ook?
Leeftijd: 16
Geslacht: M
maakt jou lichaam de verkeerde hormonen aan? Of heb je je geslacht gewoon verkeerd ingevuld?
![]()

Hahaha, ik dacht vroeger exact hetzelfde van de hollandse taal. Ik zat in Duinrell in het ballenbad met m'n neef toen we zo'n jaar of twaalf waren en er waren ook twee nederlandse kinderen die steeds ballen naar onze kop gooiden...Ik werd zo kwaad dat ik naar hen stormde, zij het ballenbad uitvluchtte en ik achter hen aanholde, met m'n schoenen werpend naar hun hoofd en luidkeels voor alle hollanders daar riep in raszuiver belgisch:
Ik ram die schoenen nog is in uw rattenbakkes met uw vuil hollands gereutel, vieze kaazerd !!!
Pas seconden later merkte ik dat iedere hollander me nogal kwaad bekeek
PS: ik vind het hollands trouwens een vet dialect, toch sommige ervan![]()