HeekFitness
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m63
Ik heb nergens gezegd dat dit een excuus was.Als je heel de dag stil zit ga je toch bewegen ? Slap excuus dit En vooral als je al niet werkt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nergens gezegd dat dit een excuus was.Als je heel de dag stil zit ga je toch bewegen ? Slap excuus dit En vooral als je al niet werkt.
Je klaagt er anders wel over
Is kut maar begrijp het welZou vanavond een racefiets ophalen bij iemand.
Alles geregeld, komt de verkoper vanmorgen met een berichtje dat iemand 's middags komt kijken en € 50,- meer geboden heeft... Altijd leuk afspraken maken via Marktplaats...![]()
Afspraak is afspraak toch ?
50€ meer in corona tijden is mooi meegenomen
Dan moet hij zeggen dat de verkoop onder voorbehoud is. Is wel zo netjes.
Dat kloptDan moet hij zeggen dat de verkoop onder voorbehoud is. Is wel zo netjes.
Laten stikken, onbetrouwbare verkoperZal ik € 100,- meer bieden, of zal ik hem gewoon laten stikken in z'n fiets?
Puur om het feit hoe zo'n iemand handelt zou ik geen hoger bod willen doen, maar de fiets is goed.
€100 meer bieden en dan steeds je afspraak uitstellen. Vervolgens ergens anders een fiets kopen.Zal ik € 100,- meer bieden, of zal ik hem gewoon laten stikken in z'n fiets?
Puur om het feit hoe zo'n iemand handelt zou ik geen hoger bod willen doen, maar de fiets is goed.
€100 meer bieden en dan steeds je afspraak uitstellen. Vervolgens ergens anders een fiets kopen.
Ik zou dat bod doen en niet opkomen dagen. Zodat die heel zijn dag kwijt is. En zijn potentiële andere koper. 2 vliegen in 1 hij naait jou jij naait hem simpel.Zal ik € 100,- meer bieden, of zal ik hem gewoon laten stikken in z'n fiets?
Doen!
Moet jij nog een mondkapje hebben?
Draag jij een cup tijdens het benchen?
Dat hoort toch?