HeekFitness
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m63
Ik ben 25, ik groei niet meer in de lengte.Wees gerust, als je wat langer bent en meer nodig hebt merk je dat verschil niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben 25, ik groei niet meer in de lengte.Wees gerust, als je wat langer bent en meer nodig hebt merk je dat verschil niet.
HGH
En hoge hakken
Werkt dat nog als je gestopt bent met groeien of word ik dan vooral thicc?
Een tekort is toch gewoon een tekort?Ik was vandaag echt fucking slap, Ik denk dat het cutten zijn tol aan het nemen is.
Helaas omdat ik 1,63m ben en ik het grooste gedeelte van de dag stil zit kan ik ongeveer maar 1600-1800 Kcal eten nu.
Was een grapje man. Niet gebruikenWerkt dat nog als je gestopt bent met groeien of word ik dan vooral thicc?
Wat?
Een tekort is toch gewoon een tekort?
Wat eet je op een dag?
1600 a 1800 kan vlot gaan als niet goed omgaat met je budget.
Was het ook niet van plan.
Bedoel je dat je deze maaltijd bijna elke dag 3x per dag eet?Wat?
![]()
Dat vooral, daar 3 van en dan een banaan of 7 granen als ontbijt.
Ik haal mijn macros wel.
Was het ook niet van plan.
Ja, ik wissel het wel iets af.Bedoel je dat je deze maaltijd bijna elke dag 3x per dag eet?
Variatie is de sleutel tot succes naar mijn gevoel.Ja, ik wissel het wel iets af.
Is er iets mis mee?
Soms ook een reep chocola, maar laten we het daar maar niet over hebben.
Ging gaan voor stelten, maar dit is ook prima.
Als je vaak op een bureaustoel zit dan kan ik je echt deze aanraden:Rugpijn die steeds erger wordt. Door dat kutvirus zit ik alleen maar de hele tijd.
Ik moet wel meer vitamines nemen, ik vergeet het alleen best vaak.Variatie is de sleutel tot succes naar mijn gevoel.
Voldoende vitamines zeker als je gaat cutten.
Ook het goed verdelen van je macro's. In de week kan ik prima starten op 400kcal of desnoods op 300kcal maar tegen de middag en avond heb ik echt nood aan energie.
Het kan zijn dat je dit nog wat kan optimaliseren.
Niks mis met je af en toe eens laten gaan.
Geniet maar van je reep chocolade.
Dan zouden deze je zeker niet verkeerd afgaan:Ik moet wel meer vitamines nemen, ik vergeet het alleen best vaak.
Waar kan ik ze kopen behalve de drogist?Dan zouden deze je zeker niet verkeerd afgaan:
Vitamine B1, B3, B6, B8, B11 en B12.
De apotheek.
Misschien gewoon een Multi Vitamine nemen. Kruidvat heeft prima multi.
Als je heel de dag stil zit ga je toch bewegen ? Slap excuus dit En vooral als je al niet werkt.Ik was vandaag echt fucking slap, Ik denk dat het cutten zijn tol aan het nemen is.
Helaas omdat ik 1,63m ben en ik het grooste gedeelte van de dag stil zit kan ik ongeveer maar 1600-1800 Kcal eten nu.