Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.161
  • #123.162
357.5 kg aan Eleiko is 2295 inc shipping
Rogue 1446 ex
ATX 1440 ex

Rip portemonee :roflol:

Hoor veel dat Eleiko momenteel 20% korting doet en gratis verzending.
Plus, gewoon doen. Ik heb met mijn goede barbells (en schijven) ook dat ik kan genieten van de craftmanship en afwerking, zoals bij horloges en mooie auto's. Elke gek zijn gebrek he :o
Je hebt het voor de rest van je leven.

• #123.163
Ik heb in de loop der jaren een kleine ton aan plates gehad (ook alweer terug een deel verkocht) tegen gemiddeld €1/kg.

Ik herinner me ook de tijd nog dat ik m&f schijven of oude russische bumpers aan 1 euro per kg kocht...
Ik heb nu wel weer 2 Russische 25'ers voor mij gereserveerd staan aan 2 euro/kg :D (denk niet dat die nog ooit goedkoper weg gaan gaan dan dat).

• #123.164
Hoor veel dat Eleiko momenteel 20% korting doet en gratis verzending.
Plus, gewoon doen. Ik heb met mijn goede barbells (en schijven) ook dat ik kan genieten van de craftmanship en afwerking, zoals bij horloges en mooie auto's. Elke gek zijn gebrek he :o
Je hebt het voor de rest van je leven.
Dit is inclusief 20% korting en 50% korting op de verzendkosten en verpakkingskosten.

Ga het overigens denk ik ook wel doen, ze krijgen juni nieuwe binnen. Op t moment uitverkocht :grinny:

• #123.165
  • #123.166
Wakker worden en merken dat er een stroompanne is. Dus geen koffie :mad::fire::mad:

• #123.167
Ik zei tegen mijn collega goedemorgen,
dacht dat ze mij niet hoorde liep ik naar der toe en zei ik weer goedemorgen. Zei die trut niets terug en ging ze gewoon verder met haar werk alsof ik geest was.

• #123.169
Ik zei tegen mijn collega goedemorgen,
dacht dat ze mij niet hoorde liep ik naar der toe en zei ik weer goedemorgen. Zei die trut niets terug en ging ze gewoon verder met haar werk alsof ik geest was.
Ze wilt niks van die turkse worst weten

• #123.170
Dat alle evenementen eventjes tussen neus en lippen door gecancelled worden tot een vaccin beschikbaar is.

@svenrpb dat wordt gewoon weer bulken mattie. Komend jaar hoeven we toch nog niet te flaneren op festivals.
Idd. In Belgie zal het ook wel dezelfde weg opgaan. Vraag me af wanneer we eigenlijk terug op cafe (de kroeg) gaan mogen gaan zonder restricties..

• #123.171
:burns:
IMG-20200507-WA0024.jpeg

• #123.177

• #123.178
Het houd niet op niet vanzelf
20200510_143451.jpg

Terug
Naar boven