MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.181
Notificaties die nog altijd niet live updaten

• #123.182
Bijna een uur bezig geweest om bloed uit mn witte lakens te schrobben....

• #123.188
  • #123.189
  • #123.190
je kan wel lekker uit je neus eten in bed, en bolletjes draaien en tegen het plafond schieten :o

• #123.192
Hoe los jij (je vrouwtje) het altijd op? Ik heb nu op aanraden van mijn mams koud water en shampoo gebruikt maar dan ben je wel ff bezig als het veel is :(
Alles waar bloed opzit doe ik gewoon in het wasmachine smorgens, dan is het er helemaal uit. Wij slapen wel op een zwarte overtrek met zwarte lakens, Als daar een bloedvlek op zou blijven zitten na her wassen valt het niet echt op denk ik.

• #123.194
Alles waar bloed opzit doe ik gewoon in het wasmachine smorgens, dan is het er helemaal uit. Wij slapen wel op een zwarte overtrek met zwarte lakens, Als daar een bloedvlek op zou blijven zitten na her wassen valt het niet echt op denk ik.
Dat is waar, hier is alles wit.... zit nu in de wasmachine. Hierna proberen met zout water als niet alles er uit is

• #123.195
Nee alleen gezopen, maar lijkt me niet dat het daar aan ligt
Als je lever overbelast is kan je sneller bloedneuzen krijgen (allee, dat heeft de dokter mij toch wijsgemaakt) ik had het vroeger na een tijdje orals heel fel en tegenwoordig meestal na een dag drinken.

• #123.196
Net ook een kras op mijn been gevonden. Legt toch wel wat uit over de hoeveelheid en hoogte van het bloed :roflol:

• #123.197
:/

• #123.200
Geen idee volgens mij niet helemaal goed in z'n koppie. Maar was paar jaar geleden wel zo'n perfecte mannetje dus dit verpest m'n uurtje wel.
In een andere video me z'n ouders ofzo is hij ook echt raar
Die anabolengekkies toch

Terug
Naar boven