Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer ongesteld?Bijna een uur bezig geweest om bloed uit mn witte lakens te schrobben....
acneBijna een uur bezig geweest om bloed uit mn witte lakens te schrobben....

Nee ben al een paar dagen te laat
heb gisteravond blijkbaar met mezelf lopen vechten in mn slaap, werd wakker met allemaal opgedroogd bloed op mn neus dat door het hele bed verspreid zat
Toompje gescheurd?Bijna een uur bezig geweest om bloed uit mn witte lakens te schrobben....
Niet eens, daar heb ik niet zo veel last meer van, en dat sprong nooit echt open in mijn slaap bij mij. Alleen soms met afdrogen na het douchen
Dit heb ik echt wekelijks, super vervelendNee ben al een paar dagen te laatheb gisteravond blijkbaar met mezelf lopen vechten in mn slaap, werd wakker met allemaal opgedroogd bloed op mn neus dat door het hele bed verspreid zat
![]()
Hoe los jij (je vrouwtje) het altijd op? Ik heb nu op aanraden van mijn mams koud water en shampoo gebruikt maar dan ben je wel ff bezig als het veel is

Geen nakkie dr bij?Nee ben al een paar dagen te laatheb gisteravond blijkbaar met mezelf lopen vechten in mn slaap, werd wakker met allemaal opgedroogd bloed op mn neus dat door het hele bed verspreid zat
![]()
Alles waar bloed opzit doe ik gewoon in het wasmachine smorgens, dan is het er helemaal uit. Wij slapen wel op een zwarte overtrek met zwarte lakens, Als daar een bloedvlek op zou blijven zitten na her wassen valt het niet echt op denk ik.Hoe los jij (je vrouwtje) het altijd op? Ik heb nu op aanraden van mijn mams koud water en shampoo gebruikt maar dan ben je wel ff bezig als het veel is![]()
Nee alleen gezopen, maar lijkt me niet dat het daar aan ligt
Dat is waar, hier is alles wit.... zit nu in de wasmachine. Hierna proberen met zout water als niet alles er uit isAlles waar bloed opzit doe ik gewoon in het wasmachine smorgens, dan is het er helemaal uit. Wij slapen wel op een zwarte overtrek met zwarte lakens, Als daar een bloedvlek op zou blijven zitten na her wassen valt het niet echt op denk ik.
Als je lever overbelast is kan je sneller bloedneuzen krijgen (allee, dat heeft de dokter mij toch wijsgemaakt) ik had het vroeger na een tijdje orals heel fel en tegenwoordig meestal na een dag drinken.Nee alleen gezopen, maar lijkt me niet dat het daar aan ligt
Geen idee volgens mij niet helemaal goed in z'n koppie. Maar was paar jaar geleden wel zo'n perfecte mannetje dus dit verpest m'n uurtje wel.
Die anabolengekkies tochGeen idee volgens mij niet helemaal goed in z'n koppie. Maar was paar jaar geleden wel zo'n perfecte mannetje dus dit verpest m'n uurtje wel.
In een andere video me z'n ouders ofzo is hij ook echt raar