AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.201
Auto helemaal schoon gemaakt en super strak in de wax. Hele grote blij dus.

Die avond even op bezoek bij moeders, en de auto speciaal verderop geparkeerd zodat hij niet onder bomen stond, om mijn glimmende waggie schoon te houden van die boompollen. Kom ik 's avonds bij mijn auto om weer naar huis te gaan, vogelschijt op de motorkap. :fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

• #123.202
Niet alleen vandaag verpest maar zaterdag en zondag ook al.
Trapezius geblesseerd, beweeg als robocop.
Staat bij mij altijd wel onder flinke spanning die spier maar nu is het "lockdown".

• #123.203

Die avond even op bezoek bij moeders, en de auto speciaal verderop geparkeerd zodat hij niet onder bomen stond, om mijn glimmende waggie schoon te houden van die boompollen. Kom ik 's avonds bij mijn auto om weer naar huis te gaan, vogelschijt op de motorkap. :fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

Dat is gewoon altijd, rotbeesten :roflol: .

• #123.204
  • Like
Waarderingen: HB89
  • #123.205

uit de lucht schieten.

• #123.207
rekken, rekken, rekken,
Ik had hetzelfde met mn nek, de fysio kon me niet behandelen
2-3x/dg 30" rekken, en het branderig stijve gevoel is nu helemaal weg :)

Welke rektechniek gebruik jij? Ik doen nu mn arm achter mijn lijf langs en dan mn hoofd de andere kant op zeg maar.

• #123.208
Welke rektechniek gebruik jij? Ik doen nu mn arm achter mijn lijf langs en dan mn hoofd de andere kant op zeg maar.
je kan je fysio daarover bellen, of nog beter een behandeling afspreken, ze zijn weer aan het werk.

voor mn nek rek ik als volgt
hoofd draaien naar links, tot je weerstand voelt en daar vasthouden onder spanning dus je maximale rek opzoeken, 30" (kin op de linkerschouder)
Hetzelfde doe je rechts, kin op de rechterschouder 30"
Je rechteroor naar je rechter schouder 30"
Je linkeroor naar je linkerschouder 30"
kin naar je borst zo diep mogelijk 30"

Al deze oefeningen doe je dus 3 sets en dat 2-3x/dg
Je zal je traps hier ook wel mee rekken

• #123.209
Ik zei tegen mijn collega goedemorgen,
dacht dat ze mij niet hoorde liep ik naar der toe en zei ik weer goedemorgen. Zei die trut niets terug en ging ze gewoon verder met haar werk alsof ik geest was.
Jij bent ook zo negatief; jij zou van een plusje nog twee minnetjes maken.

• #123.218
Wanneer je geen last had van jouw onderrug tijdens de laatste trainingen, maar ze compleet gesloopt is na het wassen van de wagen... Ik lijk wel Hawking die probeert te wandelen.

• #123.220
Ik was zo slap als gekookte spaghetti vandaag, waarschijnlijk omdat mijn slaap weer helemaal kut is.

Terug
Naar boven