- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Toen was ik al kaal (DNA/Genetica)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen was ik al kaal (DNA/Genetica)
Die bezet functie is gewoonweg zalig.Denk je lekker rustig dagje thuis te werken willen ze weer skypen![]()
Doe je dit nou omdat de gyms dicht zijn of wou je al een eigen home gym?Opzich heb ik voor mijn ATX gietijzeren schijven niet teveel betaald. Ik heb dan wel meteen de zondag dat de maatregelen bekend waren ze gekocht. Niemand geloofde me toen ik zei dat het wel langer dan een maandje zou duren, maar ik kan er nu een paar flink uitlachen
267,5kg aan gietijzeren schijven voor
Artikel Sku Aantal Subtotaal
ATX Gietijzeren Halterschijf 50 mm - 1,25 kg 50-ATX-G-0125 2 € 6,00
ATX Gietijzeren Halterschijf 50 mm - 2,5 kg 50-ATX-G-0250 2 € 12,00
ATX Gietijzeren Halterschijf 50 mm - 5 kg 50-ATX-G-0500 2 € 24,00
ATX Gietijzeren Halterschijf 50 mm - 10 kg 50-ATX-G-1000 2 € 46,00
ATX Gietijzeren Halterschijf 50 mm - 15 kg 50-ATX-G-1500 2 € 70,00
ATX Gietijzeren Halterschijf 50 mm - 20 kg 50-ATX-G-2000 10 € 460,00
Standaard Veersluitingen V-30-2114 1 € 2,00
Olympische ECO Halterstang Zwart 205 cm LH-ECO-50-OB80-B 1 € 69,00
Subtotaal € 689,00
Verzending en afhandeling € 54,90
Eindtotaal (excl. BTW) € 614,79
BTW € 129,11
Eindtotaal (incl. BTW) € 743,90
Achteraf had ik voor de 170 euro stang moeten gaan en dan was het €850 geworden. Ik had snel een squatstand gekocht via gorilla met bankje en dat was €150, maar heb gelukkig nog een halfrack kunnen lenen, want dat werkt wel beter.
Als je weet wat je moet kopen hoef je niet ver boven de €1500 uit te komen voor een basic homegym, maar als je wat meer veeleisend bent, kan vooral dat squatrack echt een duur grapje worden.
Ik heb meteen de zondag dat het bekend werd genoeg zooi besteld zodat ik kon blijven doortrainen. Ik hoopte eerst nog dat mijn gym wat zou lenen, maar daar hoefde ik niet op te rekenen. Als de gym fatsoenlijk open gaat, dus ik kan langer dan een uur trainen en met het juiste materiaal dan verkoop ik het waarschijnlijk gedeeltelijk aan een vriend.Doe je dit nou omdat de gyms dicht zijn of wou je al een eigen home gym?

gewoon hele bende eruit laten stompen.Vanmorgen onverwacht wortelkanaal behandeling... ruk weer dit...
Maar minimaal positief puntje... afspraak stond eigenlijk voor 26 mei... Maar kreeg om 8.30 telefoon dat ik om 9.15 kon...
Nu nog wachten tot 4 juni... dan kijken voor de mogelijkheid van een brug op de plek waar die kies 7 weken terug voor niets getrokken is.... want nu achteraf bleek het de kies van de wortelkanaal te zijn van vandaag die de extreme pijn gaf... foutje van de corona nood tandarts...
Al Met al...eten gaat nog kloterige dan t al was met die missende kies. Kwam net nog bij dat naast de kies van de wortelkanaal ook een ontstoken wondje zit... vandaar extra pijn... dus hoppa... nog altijd 4000pcm
*einde klaagmodus *![]()
Het lijkt mij dat de brug dan niets gaat kosten als het een medische fout was om de kies te laten trekken.Vanmorgen onverwacht wortelkanaal behandeling... ruk weer dit...
Maar minimaal positief puntje... afspraak stond eigenlijk voor 26 mei... Maar kreeg om 8.30 telefoon dat ik om 9.15 kon...
Nu nog wachten tot 4 juni... dan kijken voor de mogelijkheid van een brug op de plek waar die kies 7 weken terug voor niets getrokken is.... want nu achteraf bleek het de kies van de wortelkanaal te zijn van vandaag die de extreme pijn gaf... foutje van de corona nood tandarts...
Al Met al...eten gaat nog kloterige dan t al was met die missende kies. Kwam net nog bij dat naast de kies van de wortelkanaal ook een ontstoken wondje zit... vandaar extra pijn... dus hoppa... nog altijd 4000pcm
*einde klaagmodus *![]()
Instellingen > Voorkeur > StijlNiet verpest maar wat is er aan de hand met die gare layout van dbb. Kleuren slaan als een tang op een varken en vernieuwen is niet altijd beter (vaak niet zelfs vanuit oogpunt gebruiker).
Werkt jij nou in de IT?Edit. Standaard style is het die ik hebben moet, kennelijk werd ik automatisch op een andere style gezet. Thanks @EigenWereld

Ik ben columnist.
Dat geld dus niet. Tandarts valt niet onder de verzekering en het was geen "ziekenhuis" behandeling. Het was tevens een noodtandarts en niet mijn eigen tandarts. Hij zal zelf niet toegeven dat het een fout was. Maar mij eigen tandarts constateerde dat de pijn dus ergens anders vandaan kwam.Het lijkt mij dat de brug dan niets gaat kosten als het een medische fout was om de kies te laten trekken.
ik ben 34 en ook ik heb een grijze racestreep XD
Ik 41 en gelukkig alleen zo nu en dan bruine remsporen.