- Waardering
- 8.812
Ben blij dat je weer terug bent Big B. Jij snapt mijn flauwe woordgrapjes tenminste
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben blij dat je weer terug bent Big B. Jij snapt mijn flauwe woordgrapjes tenminste
Tennissen moet je me toch even uit leggen, of wil je een balletje slaan?Ben blij dat je weer terug bent Big B. Jij snapt mijn flauwe woordgrapjes tennissen.
weakness leaving the bodyAAS spuiten wordt steeds moeilijker. Vandaag weer lekker een stroom bloed uit m'n been![]()
ja ze wil met jouw ballen tennissen vrouwen komen van een andere planeet dus spreken een andere taalTennissen moet je me toch even uit leggen, of wil je een balletje slaan?
Tijdje een iets korter naaldje gebruikenAAS spuiten wordt steeds moeilijker. Vandaag weer lekker een stroom bloed uit m'n been![]()

Gelukkig is er nog Winstrol die je kan slikkenAAS spuiten wordt steeds moeilijker. Vandaag weer lekker een stroom bloed uit m'n been![]()
Vrouwen komen van Venus en Mannen van Mars, leuk boek ook trouwens.ja ze wil met jouw ballen tennissen vrouwen komen van een andere planeet dus spreken een andere taal
Welkom back...from Bodybuilding planet
*tenminsteTennissen moet je me toch even uit leggen, of wil je een balletje slaan?
Ik snapte 'm wel. Hier is het geen feest, cut.*tenminste
ik heb al een paar bakkies op. Tis tenslotte feest vandaag.

*tenminste
ik heb al een paar bakkies op. Tis tenslotte feest vandaag.

Ik heb geen idee waar jij het over hebt Ron.Ben je nu LM aan het dissen vanwege een paar schrijf foutjes, door de drank ?![]()
Vrouwen komen van Venus en Mannen van Mars, leuk boek ook trouwens.
Ik kom van BB-planet.

En dan citeer je mij? Hoe durf je?!Tennisen en tenminste. En in een ander topic ook een schrijf foutje en ze had gedronken, bakkies.
Maar als ik het moet uitleggen is het niet zo grappig meer.
Moest t lezen op de middelbare school.Het is wel een oud boek. Ik denk dat vrouwen nu al weer andere dingen willen en anders reageren. En fan hangt nog alles af van hoe geëmancipeerd ze ' behandeld ' wil worden![]()
Vroeg klaar met werken en even langs de club..Bbq aan, muziek, bier, sherry, wijn,chivas....Weer een halve week cutten verkut.