- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
misschien meer Kh-tjes nemen?Ik was zo slap als gekookte spaghetti vandaag, waarschijnlijk omdat mijn slaap weer helemaal kut is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien meer Kh-tjes nemen?Ik was zo slap als gekookte spaghetti vandaag, waarschijnlijk omdat mijn slaap weer helemaal kut is.
kh?
koolhiedraatjes haha
Bedankt, ik heb er aardig wat van gegeten, ik denk echt dat het door mijn slaap komt.
Weet je de reden van je slechte slaap? Stress, zorgen,...Bedankt, ik heb er aardig wat van gegeten, ik denk echt dat het door mijn slaap komt.
slaapprobleem is idd kut zeker als het chronisch is, soms moet je diep graven, ook in je verleden misschienBedankt, ik heb er aardig wat van gegeten, ik denk echt dat het door mijn slaap komt.

Voor jou is dat dan circa periode 1800?slaapprobleem is idd kut zeker als het chronisch is, soms moet je diep graven, ook in je verleden misschien![]()
Duurt een aantal werkdagen, je krijgt een mail hier staat het iniemand wel eens struggles gehad met een paypal die een bedrag terug stort op je account maar nergens zichtbaar is? alleen te zien dat het terug gestort word maar niet in mijn paypal account te zien en niet op mijn bankrekening die gekoppeld staat.
Weet je de reden van je slechte slaap? Stress, zorgen,...
Ik heb een slaapstoornis:slaapprobleem is idd kut zeker als het chronisch is, soms moet je diep graven, ook in je verleden misschien![]()
Duurt een aantal werkdagen, je krijgt een mail hier staat het in
10 dagen verder ondertussen.
Is die order voor je schoenen gewoon doorgegaan door een fout en krijg je die binnenkort binnen?![]()
op 5 mei word er 209.89 afgeschreven van mijn bankrekening.
ik verwacht nu ondertussen wel eens die +209.89 ook terug te zien op mijn bankrekening.
Kan Riccardo wel mooi opschuiven.
Nee gecanceld door adidas. En geld teruggestort. Zoals te zien en PayPal heeft dit dus afgeboekt van mijn rekening maar niet teruggeboektIs die order voor je schoenen gewoon doorgegaan door een fout en krijg je die binnenkort binnen?

Sanca zit weer aan de borrelWat is er met het board aan de hand? Kink in de kabel![]()