MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.341
Wat is ablatie?

Een tijdje terug werd mijn medicatie stopgezet om een beter zicht te krijgen vanwaar het uit komt.
Bij een hartritme stoornis zoals "uitval" van het hart kan het zijn dat een bepaalde prikkel op een verkeerde plaats ontstaat of verkeerd over het hart gaat. Dat kan stoornissen geven. Bij mijn schoonmoeder was het zo dat ze zich niet helemaal lekker voelde en dat in ene het hart stopte. Dan werd alles zwart.. gelukkig pakte het hart de prikkel weer op en kwam ze weer bij. Maar soms kan het ook zijn dat de prikkel niet voldoende is en je dus niet meer bijkomt. Dat kunnen ze met een ablatie soort van rechtzetten.
Ze maken dan bewust beschadigingen op het hart zodat er littekens ontstaan. De littekens die ontstaan, blokkeren de voortgeleiding van elektrische prikkels. De prikkels gaan dan de "goede" weg volgen. Bij haar heeft het geholpen. Maar het hangt ervan af wat voor hartritme stoornis het is.
Hieronder staat wat meer informatie.

• #123.345
Mijn Soehnle weegschaal heeft kuren... Valt zomaar uit, geeft “LO” aan en duurt lang voor deze gebruikt kan worden.

Terugsturen kan, ik heb 5 jaar garantie. Maar dan heb ik geen weegschaal meer... :o

Het dilemma van deze week dus.

• #123.346
Mijn Soehnle weegschaal heeft kuren... Valt zomaar uit, geeft “LO” aan en duurt lang voor deze gebruikt kan worden.
LO = low battery... misschien batterij vervangen? of als je dat gedaan hebt even contactjes schoonmaken.

• #123.347
LO = low battery... misschien batterij vervangen? of als je dat gedaan hebt even contactjes schoonmaken.

Dat ding verbruikt batterijen als een...

Merk wel dat als ik de weegschaal in het midden indruk, deze meteen uit gaat. Zal ergens iets niet goed zitten in ieder geval...

• #123.348
Dat ding verbruikt batterijen als een...

Merk wel dat als ik de weegschaal in het midden indruk, deze meteen uit gaat. Zal ergens iets niet goed zitten in ieder geval...
Waarschijnlijk maakt hij ergens sluiting waardoor de batterijen leeglopen als hij uitstaat. Of een los contactje.
Gezien het laatste klinkt het als een los contactje. Kijk even in het batterijdeel of er ergens wat vervuiling zit of roest. In een vochtige omgeving (badkamer oid) kan dat best ontstaan. En anders... voor ca. 15 euro heb je een simpele nieuwe weegschaal. Het gaat alleen om gewicht en zo een weegschaal met impedantiemeting is toch zo nnauwkeurig als **** :o

• Like
Waarderingen: Onit
  • #123.350
De kleine kon vandaag voor het eerst bij het handvat van de tussendeur van de woonkamer naar de hal. Met schoenen aan dan. Mijn vrouw is na het eten tot laat op pad, de kleine moet ongeveer naar bed rond 19:30. Ze loopt de hal op, doet de deur dicht en per toeval overlijdt net het mechanisme. Iets binnen in is stuk, dus de klinkt hangt slapjes en doet niets meer. Kind huilend in de hal met traphekje open. Ik omlopen, had gelukkig wel een sleutel op zak, die ligt normaal in de hal. Kind naar bed gedaan. Doe ik de deur dicht van haar slaapkamer, krijsen. Meestal wordt ze wel stil met enkele minuten dus ik negeer het. Gereedschap van zolder gehaald en weer omgelopen. Met een inbus de paumellen losgehaald en de deur open getrokken. Maar de schoot bleef om de rand van het kozijn zitten. Vervolgens de schoot losgewrikt uit het mechanisme met een dikke schroevendraaier terwijl ik de deur vasthield. Is een deur met veel glas en dat kreng is loeizwaar. Deur opzij gezet en de paumellen weer terug in het kozijn gezet. Daarna het kind wat al 45 minuten aan het krijsen was uit bed gehaald om een uur mee te spelen voor ze moe was. Geen idee waarom ze zo klaarwakker was, normaal slaapt ze goed. Krijg die deur alleen nooit alleen of samen met mijn vrouw terug er in getild. En heb nog een nieuw mechanisme nodig. Nu kunnen de katten vanacht door het hele huis en gaan ze waarschijnlijk ons en de kleine wakker miauwen op de overloop...

• #123.352
Na de weegschaal, start m’n MacBook ook opeens niet meer op...

Heerlijk als je online tentamens moet maken en een project moet inleveren komende week...

• #123.353
Hier kan ik dus niet tegen...
b6c824c172df0e97ecdf4a49c96022cb.png

Vertaling naar Nederlands:
Ik zou ook eens moeten beginnen met goed trainen, het enige wat ik doe is lopen maarja...
- Ik heb gisteren 2 elastieken gekocht, elk 15kg weerstand. Ik ga het straks eens proberen
Ik gaat niet thuis trainen hoor
- Of je maakt een fitness account en reserveert daar om te trainen. Met een dumbbell workout van het internet zal je ook wel moe worden
Ik heb geen zin in die afspraakjes

• #123.354
Vandaag ff naar de bouwmarkt voor nieuw deurbeslag. Regent het voor het eerst sinds weken. Dus wat doen mensen dan...

20200524_135539.jpg

Terug
Naar boven