- Waardering
- 34.342
Hij is er nog steeds niet uit...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O, in dat geval nog veel sterkte en succes

En die vrouwen maar klagen dat het zo zwaar is.Sinds elf uur gisteravond in het ziekenhuis, zo'n 3 uurtjes geslapen. Vermoeiend zo'n bevalling.
f**k man, hopelijk komt die er snel uit.
Inderdaad, wij mannen hebben het pas echt zwaar.
Sinds elf uur gisteravond in het ziekenhuis, zo'n 3 uurtjes geslapen. Vermoeiend zo'n bevalling.
Eerste jaar is killing voor de slaapget used to it! Sinds een week trotse papa van een gezonde zoon en moet het doen met twee blokken van anderhalf a twee uur slaap per nacht. Vanochtend wel beetje bij kunnen slapen.

En net 2 maand bij de keet gezeten ogvGelukkig kan ik dan nog een maand of 3 bijslapen eer dat de kleine hier komt...
ik voorzie een witte baard met KerstGelukkig kan ik dan nog een maand of 3 bijslapen eer dat de kleine hier komt...

Ze wou met ons dochtertje nog gauw eens naar het park...het is maar 500 meter ver maar het is een stevige daling. Haar eigen fiets moet hersteld worden dus had ze mijn nieuwe koersfiets genomen. Het is een relatief klein kader en had het zadel op de laagste stand gezet. Ik zei haar enkel in het park te rijden en dus te voet naar het park te gaan maar dat heeft ze dus niet gedaan. Ze werd verrast door de snelheid van de fiets. Ze remde maar de fiets vertraagde onvoldoende omdat het een fiets is met dunne banden. Uit paniek heeft ze dan keihard de voorrem gebruikt...Dats knap, hoe krijgt ze dat voor elkaar?
Of doet ze aan freestyle bmx?

) maar ja... het budget is op 

Staafmixer komt weer tevoorschijn... onverwachts gebeld door de tandarts.. kon eerder terecht voor alle voorbereidingen voor de brug.
ipv 4 juni NU komen.. Nou vooruit dan maar, is stap 1 iig gezet... nu nog 2,5 week doorkloten voor hij geplaatst kan worden...
en uiteraard heeft XXL nu een leuke aanbieding (die ook wel handig zou zijn nu...) maar ja... het budget is op
Hopen dat het over 2,5 week dan eindelijk opgelost is... zit dan op 11 weken aankloten dus wordt wel tijd..![]()

Bij die eerste zin denk ik aan heel wat anders.Staafmixer komt weer tevoorschijn... onverwachts gebeld door de tandarts.. kon eerder terecht voor alle voorbereidingen voor de brug.
ipv 4 juni NU komen.. Nou vooruit dan maar, is stap 1 iig gezet... nu nog 2,5 week doorkloten voor hij geplaatst kan worden...
en uiteraard heeft XXL nu een leuke aanbieding (die ook wel handig zou zijn nu...) maar ja... het budget is op
Hopen dat het over 2,5 week dan eindelijk opgelost is... zit dan op 11 weken aankloten dus wordt wel tijd..![]()
Hoezo.. wil je ruilen
Hij heeft wel een leuke assistente