XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja shit ik moet voor morgen nog frans verslag maken :(
Was ik in al m'n ellende al vergeten.

Dit dus, broer heeft sigaretten gevonden in m'n kamer en ik ben ziek dus kots al m'n maaltijden weer uit.

Can't get any worse I bet :D

Dus? Ik heb veel meer dan dat in m'n broers kamer gevonden. Zolang je moeder het maar niet vindt.

Pff ik moet voor school werken (autocad) maar ik heb alles behalve zin, dus loop ik al een hele dag niks te doen maar dat knaagt ook een beetje lol

Het feit dat ik hier een antwoord plaats zegt al weer genoeg over mijn inzet :p maar ik moet een camerascharnierpunt tekenen + variant, nog een soort verstelbare steun en een voorwerp waarvan ik geen idee heb wat de functie er van is. En blijkbaar nog met de hand boringen etc. maar dat stelt niets voor.

maat van me voor zen kop geslagen:O
wou weer het meisje snaaien ( zoenen,ballen) die voor mij kwam , vorige keer probeerde ie het ook al en had em gewaarschuwd

maarja voelt toch best k*t;o

Kan weer eens niet slapen.

fuuuuu-e1300154340809.jpg

Morgen begrafenis van een maat van me, moet ook spreken.. ik ga die shit echt niet trekken

6 uur opstaan.. 3 kwartier naar werk fietsen.. "je staat niet ingeroosterd".
Wat de **** heb ik daar nou weer aan

donerdag en vrijdag was ik ziek en beter melden kan niet in het weekend

Zit ik net in de bus, kijk ik op mijn fb staat er "lekker aan het wachten op de bus?" Van een ****ing hot bish :mad:

Waarom spreekt ze me nou niet gewoon aan :mad::mad::mad:

Trouwens een favo fb chick van jou toch marcel?

Zit ik net in de bus, kijk ik op mijn fb staat er "lekker aan het wachten op de bus?" Van een ****ing hot bish :mad:

Waarom spreekt ze me nou niet gewoon aan :mad::mad::mad:

Trouwens een favo fb chick van jou toch marcel?

je bent te breed en ze heeft schrik van je!

:roflol: natuurlijk niet, je bent gewoon lelijk

• Like
Waarderingen: Stam
sschool

vergeten in te schrijven voor tentamen, langs administratie die niks kan doen. Er moet een brief worden geschreven aan de examencommissie, maar eigenlijk is dat bij voorbaat al kansloos omdat alleen overmacht als reden geld. De vraag is nu: een kontverhaal verzinnen zodat het lijkt alsof ik door overmacht me niet kon inschrijven of eerlijk zeggen dat ik het vergeten was met het risico dat ik in fkn augustus pas hertentamen kan doen.

Ik neig naar eerlijk, ben een beetje klaar met me overal uit lullen, frauderen, jatten, cheaten etc.
Maar es kijken hoe het is om braaf door het leven te gaan. :o:)

Moet ineens tot half zes werken omdat de collega die half zes dienst deze niet had overgedragen en dus lekker vrij is. No biggie op zich, maar om hierachter te komen als je op het punt staat naar huis en de gym te gaan....GRMBL!

Terug
Naar boven