XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Afstandsbediening waarschijnlijk weggegooid. :mad:

Gooide gisteren iets weg terwijl ik de afstandsbediening van me tv in me hand had en kan hem nu niet meer vinden dus waarschijnlijk heb ik die ook weggegooid.

Dit bedacht ik me een halfuur nadat ik de vuilniszak ook had weggegooid. :mad:

vergeten in te schrijven voor tentamen, langs administratie die niks kan doen. Er moet een brief worden geschreven aan de examencommissie, maar eigenlijk is dat bij voorbaat al kansloos omdat alleen overmacht als reden geld. De vraag is nu: een kontverhaal verzinnen zodat het lijkt alsof ik door overmacht me niet kon inschrijven of eerlijk zeggen dat ik het vergeten was met het risico dat ik in fkn augustus pas hertentamen kan doen.

Ik neig naar eerlijk, ben een beetje klaar met me overal uit lullen, frauderen, jatten, cheaten etc.
Maar es kijken hoe het is om braaf door het leven te gaan. :o:)

Ik kreeg vorige week een mailtje van me school, dat het nergens op sloeg dat studenten zich overal voor moesten inschrijven en dat voor blok B iedereen automatisch ingeschreven wordt :trollface:

Laatst bewerkt:
vergeten in te schrijven voor tentamen, langs administratie die niks kan doen. Er moet een brief worden geschreven aan de examencommissie, maar eigenlijk is dat bij voorbaat al kansloos omdat alleen overmacht als reden geld. De vraag is nu: een kontverhaal verzinnen zodat het lijkt alsof ik door overmacht me niet kon inschrijven of eerlijk zeggen dat ik het vergeten was met het risico dat ik in fkn augustus pas hertentamen kan doen.

Ik neig naar eerlijk, ben een beetje klaar met me overal uit lullen, frauderen, jatten, cheaten etc.
Maar es kijken hoe het is om braaf door het leven te gaan. :o:)

Gewoon door frauderen man, doen scholen ook genoeg.

weet ik wel zeker van niet, die kijken daar egt niet naar

net wezen stoeien met me broer, voelde iets in me nek en heb nu last........ hopelijk morgen geen last meer.

slaapprobleem, daar gaan de gains

net weer zak met pepernoten opgegeten :(:mad:
iets van 470 caloriën per 100gram :treuren:

dat ik nu pas de mail lees dat de mogelijkheid tot inschrijven voor herkansingen 2 dagen geleden is geeindigd? :mad:

Zo druk laatste tijd, niet eens tijd om dbb te updaten!! FUUUUUUUUUUUU

gisteren pees van biceps totaal doorgescheurd volgende week operatie. Ja dat gaf wel een dipje op de dag van gisteren vandaag en de komende tijd. Volgende week operatie......

Koffie van thuis (Douwe Egberts) vergeten mee te nemen. Dan maar gaan kopen, was hoereduur, gekozen dus voor Carrefour Discount. Dacht zal wel niet veel schelen in kwaliteit ;)
:fuu: die shit is niet te drinken :o

ot: Moet tot vanavond wachten voor rugtraining:mad:

gisteren pees van biceps totaal doorgescheurd volgende week operatie. Ja dat gaf wel een dipje op de dag van gisteren vandaag en de komende tijd. Volgende week operatie......

Dat is serieus man:eek: Hoe is het gekomen en hoelang moet je revalideren?

fiets totaal gesloopt terwijl hij nachtje buiten stond, woon in centrum rdam. Gelukkig had hij al een lekke band en ik had toch al geen zin om hem te plakken. :o

wtf facebook ligt eruit?

Terug
Naar boven