PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vergeten in te schrijven voor tentamen, langs administratie die niks kan doen. Er moet een brief worden geschreven aan de examencommissie, maar eigenlijk is dat bij voorbaat al kansloos omdat alleen overmacht als reden geld. De vraag is nu: een kontverhaal verzinnen zodat het lijkt alsof ik door overmacht me niet kon inschrijven of eerlijk zeggen dat ik het vergeten was met het risico dat ik in fkn augustus pas hertentamen kan doen.
Ik neig naar eerlijk, ben een beetje klaar met me overal uit lullen, frauderen, jatten, cheaten etc.
Maar es kijken hoe het is om braaf door het leven te gaan.![]()

vergeten in te schrijven voor tentamen, langs administratie die niks kan doen. Er moet een brief worden geschreven aan de examencommissie, maar eigenlijk is dat bij voorbaat al kansloos omdat alleen overmacht als reden geld. De vraag is nu: een kontverhaal verzinnen zodat het lijkt alsof ik door overmacht me niet kon inschrijven of eerlijk zeggen dat ik het vergeten was met het risico dat ik in fkn augustus pas hertentamen kan doen.
Ik neig naar eerlijk, ben een beetje klaar met me overal uit lullen, frauderen, jatten, cheaten etc.
Maar es kijken hoe het is om braaf door het leven te gaan.![]()
Gewoon door frauderen man, doen scholen ook genoeg.
Gelijk heb je ook. Ik ga het toch eerlijk zeggen en hopen dat ze karakter op waarde kunnen schatten.
nee, eigenlijk niet nee. toch wel leuk om te weten, karma onderweg. (srs)
Zo druk laatste tijd, niet eens tijd om dbb te updaten!! FUUUUUUUUUUUU

En als je het wel doet gaat het alleen maar over je avonturen met je gf.![]()
gisteren pees van biceps totaal doorgescheurd volgende week operatie. Ja dat gaf wel een dipje op de dag van gisteren vandaag en de komende tijd. Volgende week operatie......
Hoe is het gekomen en hoelang moet je revalideren?