MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ot: Moet tot vanavond wachten voor rugtraining:mad:

Dat is serieus man:eek: Hoe is het gekomen en hoelang moet je revalideren?

deadlift, wees voorzichtig met rugtraining :) was bij mij in 1x pats met de gesupineerde hand terwijl ik mixed grip had.

deadlift, wees voorzichtig met rugtraining :) was bij mij in 1x pats met de gesupineerde hand terwijl ik mixed grip had.
Bah, op zo'n moment denk ik dat ik echt moet overschakelen naar hook-grip :( Ga jij dat doen vanaf je terug kan DL'en?

Een of anderen k*t gaf me geen voorrang (ik kwam van rechts) en nooit ben ik op de motor,
ja hoor vandaag dus wel aangezien iemand anders mijn auto mee moest :mad:

schade, een kapotte spatbord hij kon nog nagenoeg op tijd remmen en raakte mijn voorwiel/spatbord..

dat wordt een duur grapje voor de gene die me aanreed aangezien het een carbon spatbord is voor mijn GSXR1100 en die zijn NIET goedkoop :D
Maar goed echt vrolijk werd ik er niet van :(

Een of anderen k*t gaf me geen voorrang (ik kwam van rechts) en nooit ben ik op de motor,
ja hoor vandaag dus wel aangezien iemand anders mijn auto mee moest :mad:

schade, een kapotte spatbord hij kon nog nagenoeg op tijd remmen en raakte mijn voorwiel/spatbord..

dat wordt een duur grapje voor de gene die me aanreed aangezien het een carbon spatbord is voor mijn GSXR1100 en die zijn NIET goedkoop :D
Maar goed echt vrolijk werd ik er niet van :(

Klote man. Altijd k*t van die mong*len die nooit opletten.

Dat ik nog steeds ziek ben. Dikke keelontsteking, kan amper praten, keel en oren doen pijn bij het slikken en heb koppijn. Hoopte eigenlijk dat t weg zou zijn vandaag omdat t gister beter ging.

Gezellige dag gehad met 't vrouwtje, al had ik vandaag voor 3 mensen een zware dag kunnen regelen ..w at een idioten op de weg weer ... mist en dan gewoon zonder te kijken of steken... jammer helaas geen punten gehaald ..

beetje prive maar mijn dag is weer dik verpest door de fikse geldproblemen van een ander. zelf zoon stabiel leven en dan elke x die ellende die terugkomt. en al die dingen natuurlijk in de 3 maanden voor je 1ste wedstrijdpoging : de flexcup

beetje prive maar mijn dag is weer dik verpest door de fikse geldproblemen van een ander. zelf zoon stabiel leven en dan elke x die ellende die terugkomt. en al die dingen natuurlijk in de 3 maanden voor je 1ste wedstrijdpoging : de flexcup
DAt je geld leent en iemand en rekent dat hij netjes op tijd terugbetaald maar dat gebeurt niet? know that shit bro...

Nog geen update in Centraal chicks topic

Over 5 dagen terug naar NL:(

heus nu al

Mijn vrouw wil scheiden...

Dat ik me niet kan aanmelden op MSN:

Aanmelden bij Windows Live Messenger niet mogelijk
Het aanmelden bij Windows Live Messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw.
Foutcode: 81000605

Wat moet ik hier aan doen? Heb het de laatste tijd wel vaker.

Dat ik wakker word met een "tonsil stone", althans volgens google. En de dokter heeft pas tijd voor me om 15:10 .... Zo'n kreng irriteert als de malle xD

waar vraag je een aanvullende beurs aan voor stufi? kan het niet vinden op mijn-ibg. staat dat ik een basis + aanvullende beurs zou moeten ontvangen maar ik krijg maar 75,39€ p/m

edit: nvm, hoezo krijg je de 1e 3 maanden maar 75 en dan volgend jaar pas 150?

waar vraag je een aanvullende beurs aan voor stufi? kan het niet vinden op mijn-ibg. staat dat ik een basis + aanvullende beurs zou moeten ontvangen maar ik krijg maar 75,39€ p/m

edit: nvm, hoezo krijg je de 1e 3 maanden maar 75 en dan volgend jaar pas 150?

Voor een aanvullende beurs moeten ze allemaal dingen berekenen enzo, en gegevens hebben van het inkomen van je ouders. Na 2 maanden heb ik het ook nogsteeds niet dus..

Terug
Naar boven