- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
heb je rijstwafel trouwens al gespot?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ot: Moet tot vanavond wachten voor rugtraining![]()
Dat is serieus manHoe is het gekomen en hoelang moet je revalideren?
was bij mij in 1x pats met de gesupineerde hand terwijl ik mixed grip had.Bah, op zo'n moment denk ik dat ik echt moet overschakelen naar hook-gripdeadlift, wees voorzichtig met rugtrainingwas bij mij in 1x pats met de gesupineerde hand terwijl ik mixed grip had.
Ga jij dat doen vanaf je terug kan DL'en?deadlift, wees voorzichtig met rugtrainingwas bij mij in 1x pats met de gesupineerde hand terwijl ik mixed grip had.

Een of anderen k*t gaf me geen voorrang (ik kwam van rechts) en nooit ben ik op de motor,
ja hoor vandaag dus wel aangezien iemand anders mijn auto mee moest
schade, een kapotte spatbord hij kon nog nagenoeg op tijd remmen en raakte mijn voorwiel/spatbord..
dat wordt een duur grapje voor de gene die me aanreed aangezien het een carbon spatbord is voor mijn GSXR1100 en die zijn NIET goedkoop
Maar goed echt vrolijk werd ik er niet van![]()
DAt je geld leent en iemand en rekent dat hij netjes op tijd terugbetaald maar dat gebeurt niet? know that shit bro...beetje prive maar mijn dag is weer dik verpest door de fikse geldproblemen van een ander. zelf zoon stabiel leven en dan elke x die ellende die terugkomt. en al die dingen natuurlijk in de 3 maanden voor je 1ste wedstrijdpoging : de flexcup
waar vraag je een aanvullende beurs aan voor stufi? kan het niet vinden op mijn-ibg. staat dat ik een basis + aanvullende beurs zou moeten ontvangen maar ik krijg maar 75,39€ p/m
edit: nvm, hoezo krijg je de 1e 3 maanden maar 75 en dan volgend jaar pas 150?