AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.121
Ruilen? Ik moet nog net geen 15k bijbetalen.

Bijbetalen is naar. Ik doe mij aangiftes zo dat ik altijd wat terug krijg.

Trouwens; wij krijgen best aardig wat kinderopvanggeld terug. Kolere wat is kinderopvang eigenlijk tyfusduur. De meest nivellerende belastingmaatregel in Nederland.

• #124.124
Bijbetalen is naar. Ik doe mij aangiftes zo dat ik altijd wat terug krijg.

Trouwens; wij krijgen best aardig wat kinderopvanggeld terug. Kolere wat is kinderopvang eigenlijk tyfusduur. De meest nivellerende belastingmaatregel in Nederland.
Kun jij mijn aangiftes komen doen?

• #124.125
Vakkenvullen en laden lossen met spierpijn in benen. Collega’s gaan mij zeker vragen waarom ik raar loop

• #124.126
Vakkenvullen en laden lossen met spierpijn in benen. Collega’s gaan mij zeker vragen waarom ik raar loop
Deze had je ook kunnen plaatsen bij "wat maakt m'n dag goed ?"
Is toch heerlijk weer spierpijn te hebben, dan weet je iig dat je weer serieus getraind hebt

• #124.127
  • #124.128
Mijn sportschool vind het kennelijk verstandig om voortaan blijvend een uur eerder te sluiten met de verminderde capaciteit. Fijn.

• #124.129
  • #124.130
Kun jij mijn aangiftes komen doen?
Nouja, ik geef dus altijd vooraf te veel op en betaal dus te veel. En krijg achteraf altijd wat terug. Uiteindelijk betaal ik netto natuurlijk gewoon hetzelfde als dat ik een naheffing zou krijgen.

En als ondernemer neem ik aan dat die naheffing komt vanwege betere resultaten dan je had verwacht. Dus gefeliciteerd ;)

• #124.131
Deze had je ook kunnen plaatsen bij "wat maakt m'n dag goed ?"
Is toch heerlijk weer spierpijn te hebben, dan weet je iig dat je weer serieus getraind hebt
Zo is dat. Ik heb trouwens best veel spierpijn. En inderdaad is dat lekker. Morgen mag ik weer. Hopelijk een beetje hersteld. Ik heb speciaal vanavond een extra grote zelfgemaakte pizza tonijn!

• #124.132
23/6 een maat bericht gestuurd. Tot vandaag geen bericht terug. Ken hem wel al 15+ jaar nja

• #124.133
Hele ochtend/middag ontbijt uitgesteld tot 14:00, zodat ik mijn ontbijt, lunch en pre-WO meal kon samenvoegen en zo kcal te besparen voor de rest van de dag.

Eindelijk mijn eten naar binnen gewerkt en een goede dosis pre-WO genomen. Kom ik bij de gym, wordt medegedeeld dat zij gesloten zijn vanaf 15:00... Vanaf de maand juli t/m augustus geld dit, normaliter tot 17:00 geopend. Ik balend vol energie opzoek naar oplossingen. En die heb ik gevonden gelukkig. :roflol:

Vervolg ga ik posten in het "wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?" topic.

• #124.134
alleen in de bus MET MONDKAPJE.jpeg

Alleen in de bus MET MONDKAPJE :dunno:

• #124.136
Gisteren F1 weer gekeken werd iets te gezellig :zuip: beetje min

• #124.137
Bananen smaak shake van My Protein.
Wat een ranzige troep.
Gelukkig maar 2450 gram meer te gaan.

• #124.140
Volume squats na heavy deadlifts 😭😭😭
My heart 💔