Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.082
  • #124.083
Onzeker? Wie is hier zichzelf keihard aan het verdedigen, lol.
Als ik ergens niet mee eens ben dan laat ik dit wel merken/weten idd, zonder dat ik mijn internet matties nodig heb.

Ik snap even niet hoe dat gelinkt is aan iemand die onzeker is. Ik heb toch niks ontkent? Sterker nog: ik maak er zelf grappen over. Dat getuigt volgens mij niet van iemand die onzeker is.

Schijnbaar ben je pas ''zeker'' van jezelf als je uit frustraties maar wat brabbelt en vervolgens te ''zeker'' bent om uitleg te geven als daar om gevraagd wordt.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #124.084
Als ik ergens niet mee eens ben dan laat ik dit wel merken/weten idd, zonder dat ik mijn internet matties nodig heb.

Ik snap even niet hoe dat gelinkt is aan iemand die onzeker is. Ik heb toch niks ontkent? Sterker nog: ik maak er zelf grappen over. Dat getuigt volgens mij niet van iemand die onzeker is.

Schijnbaar ben je pas ''zeker'' van jezelf als je uit frustraties maar wat brabbelt en vervolgens te ''zeker'' bent om uitleg te geven als daar om gevraagd wordt.

Je begint steeds meer op Bert te lijken, ben je off?

• #124.085
Wel ff geleden dat er een relletje is gestart, een kleintje wel. Maar da's ook fijn :o

• #124.090
Als je zeker bent van jezelf, ben je niet bang je kwetsbaar op te stellen.

Als je de drang hebt jezelf te moeten verdedigen,kan dat een teken van onzekerheid zijn. (Ja, hier heb ik weleens last van.)

Ja, ik spreek deels uit ervaring, ben ik heel eerlijk in. Vroeger als kind gepest wat mij erg onzeker heeft gemaakt. Op bepaalde vlakken is dat deels nog merkbaar, maar gelukkig ook veel gebieden en competenties waarop ik nu erg zeker van mijzelf ben, mede doordat ik weet wat mijn sterke en zwakke punten zijn, de nodige ervaring en doordat ik redelijk rationeel naar mijzelf kan kijken en zelfreflectie toe kan passen.

• #124.091
  • #124.092
  • #124.093
Als je de drang hebt jezelf te moeten verdedigen,kan dat een teken van onzekerheid zijn. (Ja, hier heb ik weleens last van.)
Als je voor jezelf opkomt/assertief bent dan is dit geen teken van onzekerheid imo. Dat is wel afhankelijk van de manier waarop je dit doet inderdaad.

Onzeker is iemand die probeert to compenseren op een forum met iets waar hij irl met mee zit. E.g. te weinig aandacht krijgen of eventuele andere teKORTkomingen waar hij mee zit. Of als je je zorgen maakt of iemand je wel of niet mag op basis van het aantal likes die je krijgt op je posts.

Laatst bewerkt:
  • #124.095
Terug
Naar boven