- Waardering
- 21.437
Niet trainen in de gym van Arie Boomsma, opgelost.Gewoon goed spotten of er geen NSB'ers in de buurt zijn.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet trainen in de gym van Arie Boomsma, opgelost.Gewoon goed spotten of er geen NSB'ers in de buurt zijn.![]()
Ga er vanuit dat dat wel mag, maar verder wel afstand houden. Dat was ook zo in de gym in Duitsland.Platinum deel je net op insta, 1.5 meter verplicht hoe wil je spotten dan?
Als ik ergens niet mee eens ben dan laat ik dit wel merken/weten idd, zonder dat ik mijn internet matties nodig heb.Onzeker? Wie is hier zichzelf keihard aan het verdedigen, lol.
Als ik ergens niet mee eens ben dan laat ik dit wel merken/weten idd, zonder dat ik mijn internet matties nodig heb.
Ik snap even niet hoe dat gelinkt is aan iemand die onzeker is. Ik heb toch niks ontkent? Sterker nog: ik maak er zelf grappen over. Dat getuigt volgens mij niet van iemand die onzeker is.
Schijnbaar ben je pas ''zeker'' van jezelf als je uit frustraties maar wat brabbelt en vervolgens te ''zeker'' bent om uitleg te geven als daar om gevraagd wordt.
Off tren wel ja. Word ik veel te onzeker van.Je begint steeds meer op Bert te lijken, ben je off?
Zou je met dit soort handschoenen mogen trainen?
Montagehandschoenen nodig? | Op voorraad | CoolSafety
Voordelig montagehandschoenen kopen? Op voorraad en snelle verzending bij CoolSafety.veiligheidshandschoenen-shop.nl
Geen idee, maar als je handschoenen met vingers moet dragen dan is trainen met dat soort werkhandschoenen te doen lijkt mij.
Nee, gewoon die wegwerpdingen, lagen hier ook bij de gym. (Ja, die scheuren snel.)Geen idee, maar als je handschoenen met vingers moet dragen dan is trainen met dat soort werkhandschoenen te doen lijkt mij.
Contact sporten hoeven zich niet te houden aan de 1,5M. Fitness / bodybuilding is geen contactsport.@Pleister kan hier wss meer duidelijkheid over geven dan ik. Ik lees gewoon letterlijk de 'regels'

Als je voor jezelf opkomt/assertief bent dan is dit geen teken van onzekerheid imo. Dat is wel afhankelijk van de manier waarop je dit doet inderdaad.Als je de drang hebt jezelf te moeten verdedigen,kan dat een teken van onzekerheid zijn. (Ja, hier heb ik weleens last van.)
Dat zou ik ook zeggen met jouw posts:likes verhouding.Of als je je zorgen maakt of iemand je wel of niet mag op basis van de altijd likes die je krijgt op je posts.
Eindelijk duidelijkheid!Contact sporten hoeven zich niet te houden aan de 1,5M. Fitness / bodybuilding is geen contactsport.
Misschien in de douches maar die hebben wij niet![]()
Even wachten op de volgende +30 graden golf en je airco aanbieden in ruil voor kwijtschelding.Even met de belastingdienst bellen voor een regeling![]()

Ik dacht dat jij geld kreeg.Even met de belastingdienst bellen voor een regeling![]()
Wie weet valt het mee.... kan je dit bericht verplaatsen naar het topic 'wat maakt(e) vandaag je dag goedEven met de belastingdienst bellen voor een regeling![]()

Ik denk dat hij begaan is met de Belastingdienst en zij het geld in delen mogen terugstorten naar de rekening van @DeeJay1