- Waardering
- 12.701
Vandaag samen met mijn vader een nieuwe schutting geplaatst. Bij het verwijderen van de oude planken was een schroefje afgebroken en wilde ik deze uitboren. Flink veel kracht gezet op de boormachine en het boortje brak af. Hierdoor schoot de boormachine weg en doorboorde mijn duim (4,5mm boor ene kant er in andere kant er uit..)
Mijn vader geroepen en die heeft de boor uit de boormachine gehaald en vervolgens het boortje uit mijn vinger gedraaid (ja I know eigenlijk laten zitten vanwege slagaderlijke bloedingen enzo...)
Huisarts gebeld en kon meteen komen. Ze heeft het schoongemaakt en verbonden. Meteen een tetanusprik gekregen.
Waarschijnlijk alleen zenuw(en) geraakt en verder geen bot.. het dove gevoel trekt waarschijnlijk nog wel weg maar kan nog heel lang duren...
2 paracetamollen ingenomen tegen het kloppende gevoel en verder gegaan met de schutting. Hij is af 😃
![]()
Edit de huisarts vroeg nog waar ik de tetanusprik wilde (bovenarm, bovenbeen of bil). Aangezien ik vanochtend UB had getraind koos ik maar voor bovenarm haha heb ik er met de UB training iig geen last van 😅
beterschap!

?

ik word al slecht gezind als mijn schoonvader ze wilt komen lenen