Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.541
Vandaag samen met mijn vader een nieuwe schutting geplaatst. Bij het verwijderen van de oude planken was een schroefje afgebroken en wilde ik deze uitboren. Flink veel kracht gezet op de boormachine en het boortje brak af. Hierdoor schoot de boormachine weg en doorboorde mijn duim (4,5mm boor ene kant er in andere kant er uit..)

Mijn vader geroepen en die heeft de boor uit de boormachine gehaald en vervolgens het boortje uit mijn vinger gedraaid (ja I know eigenlijk laten zitten vanwege slagaderlijke bloedingen enzo...)

Huisarts gebeld en kon meteen komen. Ze heeft het schoongemaakt en verbonden. Meteen een tetanusprik gekregen.

Waarschijnlijk alleen zenuw(en) geraakt en verder geen bot.. het dove gevoel trekt waarschijnlijk nog wel weg maar kan nog heel lang duren...

2 paracetamollen ingenomen tegen het kloppende gevoel en verder gegaan met de schutting. Hij is af 😃

IMG-20200723-WA0004.jpg

Edit de huisarts vroeg nog waar ik de tetanusprik wilde (bovenarm, bovenbeen of bil). Aangezien ik vanochtend UB had getraind koos ik maar voor bovenarm haha heb ik er met de UB training iig geen last van 😅

beterschap!

• #124.542
Aii dat is iet zo mooi sterkte @Nononsense

Zenuw is a b*ch heb al 3 jaar een doof gevoel:/. Hopen dat het bij jou sneller hersteld want bij mij gebeurt dat niet ben ik bang voor.
Nee klopt, ze zei dat het waarschijnlijk wel goed komt maar dat het niet altijd het geval is... hopen op het beste!

Wat kut dat het bij jou niet terug is. Waar als ik vragen mag?

• #124.543
Haha ja vanochtend LB... dus de tetanusprik in mijn bovenarm laten zetten (en niet in mijn bovenbeen of bil) vanwege aankomende LB training.... (tetamusprik kan wat spierpijn geven 😅)
jammer van dat boortje, dat vlees groeit wel weer aan, haha altijd weer dat gevecht met het ijzer, morgen weer verder vechten dus in the gym :D

• #124.544
jammer van dat boortje, dat vlees groeit wel weer aan, haha altijd weer dat gevecht met het ijzer, morgen weer verder vechten dus in the gym :D
Haha ja... het is nu wel een leeg plekje in mijn kistje met boortjes... heb het stuk wat in mijn duim zat overigens wel bewaard 😂

Waarschijnlijk zondag pas weer ijzer vreten, maar kan best zijn dat ik morgen toch nog even ga 😄

• #124.545
Haha ja... het is nu wel een leeg plekje in mijn kistje met boortjes... heb het stuk wat in mijn duim zat overigens wel bewaard 😂

Waarschijnlijk zondag pas weer ijzer vreten, maar kan best zijn dat ik morgen toch nog even ga 😄
ja ik heb ook nog steeds (als aandenken) die 14 schroeven die uit mn enkel kwamen bewaard, ik weet ook niet waarom....ego denk ik :o :D

• #124.547
Nee klopt, ze zei dat het waarschijnlijk wel goed komt maar dat het niet altijd het geval is... hopen op het beste!

Wat kut dat het bij jou niet terug is. Waar als ik vragen mag?
Zeikant van mijn voet. Heb er verder geen last van gelukkig. Ook niet zo dat ik niets voel maar de zenuw is iig wel beschadig door een breuk in mijn voet.

• #124.550
Daarom zet ik de kast met de powertools op slot zodat de vrouwen er hier niet aan kunnen.:trollface:
(Veel beterschap hee :) )
Over het algemeen gaat het goed hier hoor... afgelopen dagen zelf een kas gebouwd voor in mijn moestuin... dus je kan je powertools wel aan mij toevertrouwen...

Bijlagen

• 20200721_171723.jpg
    20200721_171723.jpg
    293,3 KB · Weergaven: 108
  • #124.555
Over het algemeen gaat het goed hier hoor... afgelopen dagen zelf een kas gebouwd voor in mijn moestuin... dus je kan je powertools wel aan mij toevertrouwen...
Nee, die zijn heilig :p ik word al slecht gezind als mijn schoonvader ze wilt komen lenen :p gave kast hoor :) van die projectjes zijn echt leuk om te doen

Terug
Naar boven