Dat is voor jou normaal, voor anderen niet.Maar als je elke 15min 2 bier wegtikt en vreet wat er te vreten valt dat vind iedereen "normaal".
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is voor jou normaal, voor anderen niet.Maar als je elke 15min 2 bier wegtikt en vreet wat er te vreten valt dat vind iedereen "normaal".
Krijg ik dit van m'n oom in de appgroep nadat ik laat weten hoe het cutten gaat (hij is zelf sportman, atletiektrainer en judoleraar).
![]()
Weer zo bevooroordeeld en aannames.
Is inderdaad enkel bij recente tankstations, TOTAL en DATS24 vooral. Hier in de buurt staat er allesinds geen enkele met ADblue. Wel vreemd dat je dat fout tankt want de houder is letterlijk blauw.
Kolere, dat is niet zo leuk. Moest hij alleen leeggepompt of heb je daadwerkelijk geprobeerd dit als brandstof de motor in te pompen?
Bij de wegenwacht betaal je daar niets extra voor? Maar zo te lezen zit je in België?
Heeft dat niet temaken met eigen woonplaats enz?Bij de wegenwacht draag je een eigen bijdrage bij van 90 euro. Daarnaast voor het afpompen nog 50 euro zei de mevrouw van de wegenwacht mij. Het slepen etc wordt wel vergoedt.
WiJ gEWoNe MeNsEn. Leaving humanity behind.Krijg ik dit van m'n oom in de appgroep nadat ik laat weten hoe het cutten gaat (hij is zelf sportman, atletiektrainer en judoleraar).
![]()
Verstandig gezegd. Ze horen toch alleen maar de punten die ze kunnen gebruiken om het beeld dat ze al hadden te kunnen bevestigen.Je verteld veel te veel....
ze hebben geen interesses in jou, zijn alleen maar nieuwsgierig

Ik heb mijn oom al meer dan een jaar niet gezien, laat staan samen gegeten. Laatste keer was een familiefeest, waar ik lekker mee at. Ik vermoed dat zijn aanname is gebaseerd op het feit dat ik 1x zelf eten mee had genomen toen ik in mijn wedstrijdprep zat.Als je het nodig vindt om apart te eten van je familie om een plastic beker/e-penis op een forum met <1000 leden te verdienen moet je je gewoon afvragen of je niet veel te ver heen bent.
“Zoals veel water drinken”Krijg ik dit van m'n oom in de appgroep nadat ik laat weten hoe het cutten gaat (hij is zelf sportman, atletiektrainer en judoleraar).
![]()

Ik moet ook zeggen dat ik hier ook vrijwel nooit last van heb. Meeste collega's zijn juist bewonderenswaardig.Pffff vermoeiend. Ik probeer zelf altijd alles in jip en janneke taal uit te leggen. Zelf gelukkig nooit last gehad van zulk commentaar.
Ow, dan moet je hem negeren, mensen waarmee je geen persoonlijk contact mee hebt moet hun mening maar voor zichzelf houden.Ik heb mijn oom al meer dan een jaar niet gezien, laat staan samen gegeten. Laatste keer was een familiefeest, waar ik lekker mee at. Ik vermoed dat zijn aanname is gebaseerd op het feit dat ik 1x zelf eten mee had genomen toen ik in mijn wedstrijdprep zat.
Je doet het trouwens voor jezelf . Een wedstrijd ook. Echt niet om die plastic beker. Je doet verder zomaar wat aannames.Als je het nodig vindt om apart te eten van je familie om een plastic beker/e-penis op een forum met <1000 leden te verdienen moet je je gewoon afvragen of je niet veel te ver heen bent.
Dat zullen velen niet begrijpen. Zij hebben simpelweg andere interesses en missen het inlevingsvermogen dat wij een wedstrijd doen (met alle bijbehorende opofferingen) omdat we het leuk vinden. Dus... niks van aantrekken.Je doet het trouwens voor jezelf . Een wedstrijd ook. Echt niet om die plastic beker. Je doet verder zomaar wat aannames.

Zeker waar.... Tot op zekere hoogte.Als je het nodig vindt om apart te eten van je familie om een plastic beker/e-penis op een forum met <1000 leden te verdienen moet je je gewoon afvragen of je niet veel te ver heen bent.
Je hebt gelijk.Dat zullen velen niet begrijpen. Zij hebben simpelweg andere interesses en missen het inlevingsvermogen dat wij een wedstrijd doen (met alle bijbehorende opofferingen) omdat we het leuk vinden. Dus... niks van aantrekken.![]()
Die compenseren hetgeen ze te veel hebben gegeten door een uurtje extra te fietsen.
Net 50min gefietsDie compenseren hetgeen ze te veel hebben gegeten door een uurtje extra te fietsen.
Couldn't agree more.