AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.681
Perongeluk “adblue” getankt in mn moeder auto voor €0,70. Dacht dat het blueOne was...

Dat worden hoge kosten voor de Citroën c1. Ook nog kosten aan mn eigen auto... Kut leven.

Weet niet of ik bij de meet ben als de kosten hoog uitvallen.
Kolere, dat is niet zo leuk. Moest hij alleen leeggepompt of heb je daadwerkelijk geprobeerd dit als brandstof de motor in te pompen?

• Heart
Waarderingen: Onit
  • #124.682
Krijg ik dit van m'n oom in de appgroep nadat ik laat weten hoe het cutten gaat (hij is zelf sportman, atletiektrainer en judoleraar).
IMG_20200731_101705.jpg

Weer zo bevooroordeeld en aannames.
giphy.gif

• #124.684
Krijg ik dit van m'n oom in de appgroep nadat ik laat weten hoe het cutten gaat (hij is zelf sportman, atletiektrainer en judoleraar).
IMG_20200731_101705.jpg

Zwakte. Naar anderen (jou dus) wijzen is nu eenmaal makkelijker dan kritisch naar jezelf kijken

• #124.685
IMG_20200731_101705.jpg

Pffff vermoeiend. Ik probeer zelf altijd alles in jip en janneke taal uit te leggen. Zelf gelukkig nooit last gehad van zulk commentaar.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #124.686
IMG_20200731_101705.jpg

Hij begrijpt het niet, maar ergens we te begrijpen toch? Als je er niets van weet is het ook extreem.

Objectief gezien ook wel, omdat je naar een vorm toewerkt die je nog geen week of twee vast kunt houden.

Orthorexia is een echte aandoening, maar denk dat het verschil tussen discipline en dwangmatig voor vee mensen niet te zien is.Zelfs mijn vrouw beschuldigt me van ‘verslaving’ en extreem gedrag (terwijl ik niet eens een kwart zo dedicated ben als jij).

De manier waarop is niet echt handig of slim zoals hij het brengt. Maar realistisch is het we hoe veel ‘normale’ mensen kijken naar bodybuilding.

• #124.687
Hij begrijpt het niet, maar ergens we te begrijpen toch? Als je er niets van weet is het ook extreem.

Objectief gezien ook wel, omdat je naar een vorm toewerkt die je nog geen week of twee vast kunt houden.

Orthorexia is een echte aandoening, maar denk dat het verschil tussen discipline en dwangmatig voor vee mensen niet te zien is.Zelfs mijn vrouw beschuldigt me van ‘verslaving’ en extreem gedrag (terwijl ik niet eens een kwart zo dedicated ben als jij).

De manier waarop is niet echt handig of slim zoals hij het brengt. Maar realistisch is het we hoe veel ‘normale’ mensen kijken naar bodybuilding.
Wanneer je een keer een etentje hebt met familie en dan apart je eigen kip met rijst of whatever mee gaat nemen omdat je aan het cutten bent, ben je gewoon dwangmatig bezig, wat je zelf verward met zogenaamde discipline.

• #124.688
Perongeluk “adblue” getankt in mn moeder auto voor €0,70. Dacht dat het blueOne was...

Dat worden hoge kosten voor de Citroën c1. Ook nog kosten aan mn eigen auto... Kut leven.

Weet niet of ik bij de meet ben als de kosten hoog uitvallen.
Bij de wegenwacht betaal je daar niets extra voor? Maar zo te lezen zit je in België?

• #124.689
Waarom hebben sommige mensen toch zoveel moeite met anderen gewoon hun ding laten doen en daar begrip/respect voor opbrengen:dunno:

Gelijk blokkeren dat soort mensen.

• #124.690

Discipline en koppigheid zijn gewoon dezelfde eigenschappen. Het enige verschil is of het in het voordeel of nadeel is van degene die het roept

• #124.691
  • #124.694
Wanneer je een keer een etentje hebt met familie en dan apart je eigen kip met rijst of whatever mee gaat nemen omdat je aan het cutten bent, ben je gewoon dwangmatig bezig, wat je zelf verward met zogenaamde discipline.
Wat mij betreft is dat ook vrij extreem. Maar toch moet iedereen het zelf weten. Ik ken ook mensen die alles opzij zetten om een marathon te lopen, of sterker nog bergbeklimmers die dingen doen waarbij je serieus risico loopt dood te gaan.

Ik doe dat zelf niet hoor. Je mag mij niet eens bodybuilder noemen want ik train vooral om kracht op te bouwen.

Dus ik kan me in beide kanten we inleven. De sporter die een doel najaagt en de ‘buitenwacht’ die alles extreem vindt.

• #124.697
Mehh als je nou in de laatste weken prep zit kan ik het enigszins begrijpen, al eet ik dan evengoed wel mee want vaak is het toch in het weekend en ik heb dan toch een refeed of 'cheat'.

En mijn metabolisme is snel :fu:

• #124.698
Als je het nodig vindt om apart te eten van je familie om een plastic beker/e-penis op een forum met <1000 leden te verdienen moet je je gewoon afvragen of je niet veel te ver heen bent.

• #124.699
IMG_20200731_101705.jpg

Extreem veel bier en wijn drinken is dan weer wel normaal.
Water, wie drinkt er nu water kan toch niet. Ik raad je aan om wat meer frisdrank te drinken en te roken zodat je terug aanvaard word in de maatschapij.

• #124.700
Heb je wel een punt. Maar als je elke 15min 2 bier wegtikt en vreet wat er te vreten valt dat vind iedereen "normaal". Zelfde als je een jointje rookt ben je aan de drugs maar een kist bier opzuipen ipv een jointje roken word weer als "normaal" gezien .

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven