MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.902
Schijnbaar hecht je er wel veel waarde aan anders zag je er niet zo uit.

Mijn punt is dat het gewoon idioot is om die relatie te leggen. Je vindt het ook niet leuk als mensen jou veroordelen als jij een bepaalde kapsel hebt etc, maar je doet toch nu hetzelfde?

Plus zou het toch zonde zijn om straks een blessure te krijgen, waardoor je niet meer normaal kan liften. Ik spreek uit eigen ervaring, omdat ik ook dacht dat het tof was om zwaar te liften zodat mijn matties of de rest van de gym kon zien hoe zwaar ik wel niet kon liften.

Ben benieuwd of velen van jullie nog biggie doen als je te maken krijgt met klote blessures en wanhopig op zoek moet gaan naar experimentele peptides, omdat je bang bent dat als je naar de dokter moet hij aangeeft dat je minimaal een paar maanden niet kunt liften.

Niemand lacht mij iig uit als ik niet heavy lift in de gym. En als dat wel zo is, dan is het stiekem zodat ik het niet kan zien.

Ik heb nergens gezegd dat ik geen waarde hecht aan massa, ik vind het beide belangrijk. Jij kan ook van alles een superhero story maken :roflol:

Vind het het verder ook niet idioot om de verwachting te hebben dat iemand bovengemiddeld sterk is wanneer deze buff af is.

Laatst bewerkt:
  • #124.904
Plus zou het toch zonde zijn om straks een blessure te krijgen, waardoor je niet meer normaal kan liften. Ik spreek uit eigen ervaring, omdat ik ook dacht dat het tof was om zwaar te liften zodat mijn matties of de rest van de gym kon zien hoe zwaar ik wel niet kon liften.

Ben benieuwd of velen van jullie nog biggie doen als je te maken krijgt met klote blessures en wanhopig op zoek moet gaan naar experimentele peptides, omdat je bang bent dat als je naar de dokter moet hij aangeeft dat je minimaal een paar maanden niet kunt liften.
Hier ff op inhakend, voor mij is powerlifting/powerbuilding achtige manier van training de enige manier van trainen waar ik voldoening uit haal. Interesseert het mij dat andere mensen zien hoeveel ik lift? Misschien, maar vind het vooral belangrijk om continu bezig te zijn met mezelf te verbeteren. Mijn gym is vooral gefocussed op powerliften. In de gym is het niet echt bijzonder als je 200 squat of 250 deadlift. En dat maakt het juist een chille sfeer imo.

Met goed programmeren zal je met powerliften niet echt snel jezelf de kreukels in helpen, juist omdat dit allemaal submaximaal gedaan wordt. Blessures heb ik genoeg gehad en zal er vast nog genoeg krijgen, maar dit is voornamelijk te wijten aan momenten dat ik off program ging of gewoon gestoorde programma's probeerde met te hoge intensiteit.

• #124.905
Hier ff op inhakend, voor mij is powerlifting/powerbuilding achtige manier van training de enige manier van trainen waar ik voldoening uit haal. Interesseert het mij dat andere mensen zien hoeveel ik lift? Misschien, maar vind het vooral belangrijk om continu bezig te zijn met mezelf te verbeteren. Mijn gym is vooral gefocussed op powerliften. In de gym is het niet echt bijzonder als je 200 squat of 250 deadlift. En dat maakt het juist een chille sfeer imo.

Met goed programmeren zal je met powerliften niet echt snel jezelf de kreukels in helpen, juist omdat dit allemaal submaximaal gedaan wordt. Blessures heb ik genoeg gehad en zal er vast nog genoeg krijgen, maar dit is voornamelijk te wijten aan momenten dat ik off program ging of gewoon gestoorde programma's probeerde met te hoge intensiteit.
In mijn gym is het al heel wat als je boven de 100 squat. Sterker nog, als je überhaupt in het rack gaat squatten. Meeste gasten hangen in de plate loaded magnum/Jacks dingen, of bij de kabels en dumbells.

• #124.906
Ik heb nergens gezegd dat ik geen waarde hecht aan massa, ik vind het beide belangrijk. Jij kan ook van alles een superhero story maken :roflol:
Wtf bedoel je daar nou weer mee. Jij legt hier toch de link tussen massa/kracht. Ja man iedereen die rijk is moet per definitie een 500k auto rijden en designer kleding dragen. How the f**k kan je anders laten zien dat je rijk bent. Dat is toch zo kortzichtig als wat.

Heb ik dan ongelijk? Jij veroordeelt nu toch mensen, terwijl je daar zelf ook mee zit? Wellicht zijn er net als bij jou wel meerdere factoren betrokken waar je niet vanaf weet.

Daar kan me wel iets bij voorstellen als je daar echt mee bezig bent. Maar waarom moet je per definitie 300kg squats etc doen als je massive bent?

Waarom zijn er zoveel powerlifters die heavy liften maar eruit zien alsof ze nooit een dumbbell hebben aangekeken.

Wellicht dat je het daarmee kunt beperken, maar 100% voorkomen doe je daarmee nooit. Je hoeft maar net een verkeerde move te maken en het is game over.

• #124.907
Daar kan me wel iets bij voorstellen als je daar echt mee bezig bent. Maar waarom moet je per definitie 300kg squats etc doen als je massive bent?
Ik zeg niet dat het moet, maar dat het wel droevig is dat er grote gasten zijn die niet eens fatsoenlijk 100 kg kunnen squatten en dan als argument hebben dat kracht ze niets interesseert, squat niet relevant is voor grote benen en blabla. Vervolgens wel helemaal geilen op benchpress als oefening.

Waarom zijn er zoveel powerlifters die heavy liften maar eruit zien alsof ze nooit een dumbbell hebben aangekeken.
Omdat ze geen poep geven om het fysiek opbouwen, ze natty zijn en doorgaans een iets hoger bodyfat hebben waardoor je de massa die ze hebben sowieso al slecht ziet, dat wij nou van die showponies zijn die graag ripped erbij lopen :p

Zijn binnen de IPF overigens genoeg gasten die wel droog zijn om binnen een bepaalde gewichtsklasse te vallen. Bij de 84+ vrouwen en 120+ mannen lopen wel "iets" te dikke mensen rond als je het mij vraagt.
Wellicht dat je het daarmee kunt beperken, maar 100% voorkomen doe je daarmee nooit. Je hoeft maar net een verkeerde move te maken en het is game over.
Dat kan je als bodybuilder ook hebben. Wanneer ze daar een repout doen op bench kunnen ze ook gewoon een pec tear krijgen.

• #124.908

Om te stunten op die opgeblazen michelin mannetjes zoals jij die hun mannelijkheid uit een potje moeten halen

• #124.910
Ik zeg niet dat het moet, maar dat het wel droevig is dat er grote gasten zijn die niet eens fatsoenlijk 100 kg kunnen squatten en dan als argument hebben dat kracht ze niets interesseert, squat niet relevant is voor grote benen en blabla. Vervolgens wel helemaal geilen op benchpress als oefening.
Tja ik vind het ook droevig als je heavy lift, maar uitziet als een uitgezakte pudding. Als je daar niet mee bezig bent, dan is dat toch niet relevant?

Omdat ze geen poep geven om het fysiek opbouwen, ze natty zijn en doorgaans een iets hoger bodyfat hebben waardoor je de massa die ze hebben sowieso al slecht ziet, dat wij nou van die showponies zijn die graag ripped erbij lopen
Precies, net als er genoeg bb'ers geen poep geven om heavy lifting omdat ze gewoon zo huge af willen worden, zonder te riskeren om allerlei kut blessures te krijgen. Dat is mijn punt.

Dat kan je als bodybuilder ook hebben. Wanneer ze daar een repout doen op bench kunnen ze ook gewoon een pec tear krijgen.
Klopt, maar de kans is aanzienlijker kleiner als je niet heavy lift.

Om te stunten op die opgeblazen michelin mannetjes zoals jij die hun mannelijkheid uit een potje moeten halen
Je snapt dat er heel veel powerlifter iets gebruiken om die PR's te halen? Natuurlijke kracht heeft ook zijn beperkingen.

En jij moet al helemaal niet beginnen over mannelijkheid. Grapjas.

• #124.911
Wtf bedoel je daar nou weer mee. Jij legt hier toch de link tussen massa/kracht. Ja man iedereen die rijk is moet per definitie een 500k auto rijden en designer kleding dragen. How the f**k kan je anders laten zien dat je rijk bent. Dat is toch zo kortzichtig als wat.

Heb ik dan ongelijk? Jij veroordeelt nu toch mensen, terwijl je daar zelf ook mee zit? Wellicht zijn er net als bij jou wel meerdere factoren betrokken waar je niet vanaf weet.

Mijn god zeg :roflol:

• #124.913
Kom op man jij bent toch geen @RockOfAges. Had jou wel hoger ingeschat.

Jij begint hier toch mensen te bashen. Het is niet alsof het allemaal uit de lucht komt vallen.

Thomaz zet ff wat bij je begint weer raar te doen
Dit is dan altijd weer zo triest. Iedereen mag hier van alles zeggen, maar als ik er wat van zeg dan ben ik boos of krijg ik zulke reacties.

Wees eens niet zo peoplepleaser man. Mietje.

• #124.914

Jij begint hier toch mensen te bashen. Het is niet alsof het allemaal uit de lucht komt vallen.

Dit is dan altijd weer zo triest. Iedereen mag hier van alles zeggen, maar als ik er wat van zeg dan ben ik boos of krijg ik zulke reacties.

ben je weer vrienden aan het maken? :)

• #124.915

Please helemaal niemand kunnen allemaal de t*fus krijgen op een paar na dan

• #124.916
ben je weer vrienden aan het maken? :)
Alleen met jou schatje. Ik wil aan jouw aandacht :heart:.

Nee maar even zonder grappen. Camelus ziet hier constant mensen te bashen, hij kan het best wel hebben.

Hij ziet er goed uit en is een goede kill, maar als je geeft moet je ook een keer kunnen incasseren.

Please helemaal niemand kunnen allemaal de t*fus krijgen op een paar na dan
That's more like it.

• #124.918
Dus je wilt zeggen, dat er bij jou gasten trainen die jarenlang kuren, veel massa hebben maar nog geen miezerige 100 kg bank/squat hebben? Kracht kan wel eens tegenvallen bij de grote jongens, maar dit is wel heel extreem. Ik ken niemand die dit klaar speelt...en jij meerdere op dezelfde locatie? Ik kan het mij niet voorstellen. Dergelijke stats haal je al makkelijk zonder AAS en beetje aankloten.
Squat ben ik het mee eens maar om mijn 107,5 pr te halen op bp heb ik wel een jaar moeite moeten doen, en mijn genetics zijn best prima denk ik. Ik snap je uitgangspunt maar voor mij zou het niet zo lukken als ik maar wat had gedaan. Everybody is different, dat blijkt

• #124.919

wie bash ik nou weer :roflol:

rustigggg bruurrr

Terug
Naar boven