ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur maar op. Wij hebben hier nog niets gehad

Mauwkut

Leuke job, dat modereren, wordt ook altijd zo enorm hard gewaardeerd.
Of we gaan er met de DBB knokploeg op af. Sommige mensen moeten het non-verbaal leren.Vraag even om zijn adresgegevens, dan spreken we de ouders van deze verloren puber aan.
hè jij ook een dikke bicaps daonnn?Of we gaan er met de DBB knokploeg op af. Sommige mensen moeten het non-verbaal leren.

Sanca lokt het ook wel uitOf we gaan er met de DBB knokploeg op af. Sommige mensen moeten het non-verbaal leren.
vrijdag rellenje bril over je kapje heen dan voorkom je dus aanslaanMet een mondkapje zwetend in de trein zitten, inclusief beslagen bril bij elke ademteug

je bril over je kapje heen dan voorkom je dus aanslaan![]()
Leuke job, dat modereren, wordt ook altijd zo enorm hard gewaardeerd.
Typisch Nederands volgens mij.Ik vraag me af of met kanker schelden ook in België gebeurt, of gebeurt het echt alleen in Nederland?
Wollah kifesh met jou
Van de week zag ik een programma, daarin werd uitgelegd dat Nederland 1 van de weinige landen is waar met ziekten wordt gescholden. Er was volgens mij nog 1 land waar het gebeurde, maar geen idee welk land dat nou was....Ik vraag me af of met kanker schelden ook in België gebeurt, of gebeurt het echt alleen in Nederland?
Enkel in Nederland denk ik, wij doen dat alleszins niet in onze contreienIk vraag me af of met kanker schelden ook in België gebeurt, of gebeurt het echt alleen in Nederland?
.Was het een rifaap?Leuke job, dat modereren, wordt ook altijd zo enorm hard gewaardeerd.
Isj koeltoerVan de week zag ik een programma, daarin werd uitgelegd dat Nederland 1 van de weinige landen is waar met ziekten wordt gescholden. Er was volgens mij nog 1 land waar het gebeurde, maar geen idee welk land dat nou was....
Als ik het hier tegenkom wordt het aangepast of verwijderd, met een strafpunt.Zal wel geen ++ krijgen maar het bekt wel lekker met kk schelden sorry dat ik het zeg.en er zijn zat hier op het forum die het ook doen. Niet dat ik te pas en onpas er mee scheld maar goed
![]()
Ik vraag me af of met kanker schelden ook in België gebeurt, of gebeurt het echt alleen in Nederland?