MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #125.122
Weet ik
Bedoel ook meer wanneer ik tyfysteringhard mijn teen stoot ik het dan wel eens zeg. :)
Dat is bij mij standaard fuuuuuck of f**k, f**k, f**k.

Ik had trouwens heel even zin om af te spreken met die kerel want in mijn huidige gemoedstoestand maakt hij geen schijn van kans :o

• #125.130
Wow vooroordelen, gelukkig ben je geen agent.

Nee hoor geen vooroordelen , ga maar eens in Rotterdam , Amsterdam , Eindhoven , Breda of Groningen kijken .
Een Nederlander scheldt niet zo zeer met het K woord , etnische jongeren doen dat veel sneller ,

• #125.131
  • #125.133
  • #125.136
dat valt nog mee Peter! Ik had 4 cijfers verwacht. (730 euro is nog steeds veel geld hoor).
Ik gisteren na een korte Google-zoektocht ook wel eerlijk gezegd, dus ben er niet ontevreden over. In hoeverre je niet ontevreden kunt zijn over een rekening :roflol:

• #125.137
Nee hoor geen vooroordelen , ga maar eens in Rotterdam , Amsterdam , Eindhoven , Breda of Groningen kijken .
Een Nederlander scheldt niet zo zeer met het K woord , etnische jongeren doen dat veel sneller ,
Ehhhh, wel hoor. Het is best wel normaal om kanker te gebruiken :/

• #125.140

ah etnische jongeren is het nu ineens :thumbs:

Terug
Naar boven