XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #125.141
Nee hoor geen vooroordelen , ga maar eens in Rotterdam , Amsterdam , Eindhoven , Breda of Groningen kijken .
Een Nederlander scheldt niet zo zeer met het K woord , etnische jongeren doen dat veel sneller ,
Over t algemeen; boeren niet, stedelingen wel, hollanders zijn net zo erg

Laatst bewerkt:
  • #125.146
FABAF191-2922-4146-8C68-52A7F95302C2.png

Hier had meer slaap ingezeten :(

• #125.147
Ik dacht laat me om 09:30 bij de gym zijn want dan is het misschien rustig en wie traint nou benen op een zaterdag?

kom ik aan zijn alle been oefeningen bezet. Dacht ik nou dan ga ik wel voor hypertrofie 6 sets squatten bij de smithmachine. Pomp was wel lekker en ging ik weer verder. Had ik toch alsnog een complete trainen. Alleen heletijd heen en weer lopen in de big gym om te kijken welke apparaat nou beschikbaar is was ook kut

• #125.148
Ik dacht laat me om 09:30 bij de gym zijn want dan is het misschien rustig en wie traint nou benen op een zaterdag?

kom ik aan zijn alle been oefeningen bezet. Dacht ik nou dan ga ik wel voor hypertrofie 6 sets squatten bij de smithmachine. Pomp was wel lekker en ging ik weer verder. Had ik toch alsnog een complete trainen. Alleen heletijd heen en weer lopen in de big gym om te kijken welke apparaat nou beschikbaar is was ook kut
En toen?

• #125.150

och toch, jouw leven is echt spannend

• #125.152

Oh dat dus he. Ik zie er alweer zo tegen op om aan t werk te moeten na de vakantie en dan 's avonds de gym in...alles bezet, kneiterdruk. Dus zolang ik nog niet uit de babygewichten groei train ik toch ook weer vaker thuis de komende tijd. Om die reden ;)

• #125.154
Oh dat dus he. Ik zie er alweer zo tegen op om aan t werk te moeten na de vakantie en dan 's avonds de gym in...alles bezet, kneiterdruk. Dus zolang ik nog niet uit de babygewichten groei train ik toch ook weer vaker thuis de komende tijd. Om die reden ;)
Bij ons zijn mensen te ongemotiveerd om savonds in de hitte te trainen waardoor het rustig is bij ons. Maar sochtends juist heel druk

• #125.158
In BE is dat zo goed als gratis

Ach, ik moet even 300 euro aftikken... Helaas geen jongeren korting of iets in die richting 😢 .
Over een paar weken gaat er ook 1000 euro af voor de studie, boeken moeten ook nog worden aangeschaft a 300 euro voor het eerste blok (2 maanden), kortom, dure grappen deze tijden.

• #125.159
Ach, ik moet even 300 euro aftikken... Helaas geen jongeren korting of iets in die richting 😢 .
Over een paar weken gaat er ook 1000 euro af voor de studie, boeken moeten ook nog worden aangeschaft a 300 euro voor het eerste blok (2 maanden), kortom, dure grappen deze tijden.
Zijn dat nieuwprijzen? Je kan kijken of je korting op je boeken krijgt als je je aansluit bij de studievereniging of op marktplaats. Moet ook voor €900 boeken kopen dit jaar :o

• #125.160
Ik zou niet direct alle boeken kopen, de helft heb je wss niet eens nodig

Terug
Naar boven