- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Komen deze toch nog van pasIk plak - ter bescherming - gewoon een sticker op mijn hoofd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komen deze toch nog van pasIk plak - ter bescherming - gewoon een sticker op mijn hoofd

Juist!
Beste kameraad is verloofd met een negerin, en ik rij vaak naar genk samen met een zwarte en had in de auto gezegd voor de grap: morgen komt er nog een zwarte naar ons thuis zal je vast wel kennen, mss moeten jij en je vrouw ook komen
(op de een of andere manier denkt mijn simpele brein altijd dat alle grieken/zwarten/spanjaarden/turken elkaar kennen)
wat lekker multicultureel, goede kip wel.
achja de kale kop heb je alZe waren Toch wel echt pikzwart hoor, in de schemer zag je ze niet zitten

Ze waren Toch wel echt pikzwart hoor, in de schemer zag je ze niet zitten![]()
Alleen als ze lachen vliegend gebit zie je danZe waren Toch wel echt pikzwart hoor, in de schemer zag je ze niet zitten![]()

moeilijk publiekHij is niet zwartAlleen als ze lachen vliegend gebit zie je dan
Kameel niet janken zijn grappies

Goed volk dus

Nou, hij is toch een filipino?
Ok
Geen makkelijke situatie, dit soort onderwerpen zijn toch wel een domper op de vakantiestemming.na 10 dagen op Bonaire toch weer afgeknapt op mijn ouders/familie ,wat een bende zielige en zieke figuren zonder zelfreflectie zijn het toch eigenlijk ook en het ergste is dat ze het zelf niet in de gaten hebben ,ik zit nog zwaar te twijfelen of ik nog even de knuppel in het hoenderhok moet gooien voordat ik weer naar Nederland ga,ergens wel spijt dat ik 10 jaar geleden het contact weer hersteld heb ,sommige dingen veranderen toch nooit en vooral dat hypocriete gedoe over mijn overleden tweelingbroer ,bij leven nooit een vinger naar uitgestoken of geholpen (sterker nog ,ooit in een splinternieuwe Mercedes gedropt bij een daklozen opvang,nooit geen kerst of verjaardag thuis mogen vieren )nu doen ze of ze alles voor hem gedaan hebben en dat het zo erg is dat hij nu dood is
@DeeJay1 zelfs op een tropisch eiland is niet alles rozengeur en manenschijn
Herkenbaar (behalve dat tropische gedeelte) en erg moeilijk. Sterkte! Want moeilijke situatiesna 10 dagen op Bonaire toch weer afgeknapt op mijn ouders/familie ,wat een bende zielige en zieke figuren zonder zelfreflectie zijn het toch eigenlijk ook en het ergste is dat ze het zelf niet in de gaten hebben ,ik zit nog zwaar te twijfelen of ik nog even de knuppel in het hoenderhok moet gooien voordat ik weer naar Nederland ga,ergens wel spijt dat ik 10 jaar geleden het contact weer hersteld heb ,sommige dingen veranderen toch nooit en vooral dat hypocriete gedoe over mijn overleden tweelingbroer ,bij leven nooit een vinger naar uitgestoken of geholpen (sterker nog ,ooit in een splinternieuwe Mercedes gedropt bij een daklozen opvang,nooit geen kerst of verjaardag thuis mogen vieren )nu doen ze of ze alles voor hem gedaan hebben en dat het zo erg is dat hij nu dood is
"Forgive, Forget and Move on"na 10 dagen op Bonaire toch weer afgeknapt op mijn ouders/familie ,wat een bende zielige en zieke figuren zonder zelfreflectie zijn het toch eigenlijk ook en het ergste is dat ze het zelf niet in de gaten hebben ,ik zit nog zwaar te twijfelen of ik nog even de knuppel in het hoenderhok moet gooien voordat ik weer naar Nederland ga,ergens wel spijt dat ik 10 jaar geleden het contact weer hersteld heb ,sommige dingen veranderen toch nooit en vooral dat hypocriete gedoe over mijn overleden tweelingbroer ,bij leven nooit een vinger naar uitgestoken of geholpen (sterker nog ,ooit in een splinternieuwe Mercedes gedropt bij een daklozen opvang,nooit geen kerst of verjaardag thuis mogen vieren )nu doen ze of ze alles voor hem gedaan hebben en dat het zo erg is dat hij nu dood is

Die laatste alinea, dat is echt een alarmbel om eens aan de slag te gaan met je eigen grenzen bewaken.Eindelijk klaar met werken, weekje vakantie voordat stage begint. Tijd om te sporten! > t*ring ziek wakker geworden snachts en geen leven in mij.
Hoe vaak ik wel niet ziek word als ik na een drukke periode eindelijk eens wat tijd voor mijzelf heb.
Niet altijd even makkelijk helaas. Na mijn studie wellicht, maar met flink overuren draaien met niet-zo-leuke bijbaantjes niet zo. Geen vakantie gehad, maar heb nu wel een voldoende grote buffer opgebouwd om tijdens mijn laatste jaar niet meer te hoeven werken.Die laatste alinea, dat is echt een alarmbel om eens aan de slag te gaan met je eigen grenzen bewaken.
Logisch dat dat niet altijd even makkelijk is. Waarschijnlijk heb je kwaliteiten zoals doorzettingsvermogen, perfectioneren, doorgaan waar een ander ophoudt. Over je eigen grenzen gaan is dan een voor de hand liggende valkuil waar je alleen jezelf mee benadeelt. Bij mensen die met een burn out thuis komen te zitten, gaan vaak dezelfde alarmbellen (dat wil niet zeggen dat jij ook gevoelig bent voor een burn out... Maar wees gewoon zuinig op jezelf)Niet altijd even makkelijk helaas. Na mijn studie wellicht, maar met flink overuren draaien met niet-zo-leuke bijbaantjes niet zo. Geen vakantie gehad, maar heb nu wel een voldoende grote buffer opgebouwd om tijdens mijn laatste jaar niet meer te hoeven werken.
Ik ben het wel met je eens. Het is vaak een rollercoaster hoe het hier gaat, soms gaat het goed, soms gaat het erg slecht. Al ben ik eigenlijk niet eens zo'n hele goede doorzetter en perfectionist. Mijn probleem is (was) meer om financieel stabiel te zijn met school, werk en stage. Die drie combineren is voor mij een lastige taak. Vandaar dat ik de afgelopen tijd keihard overuren heb gemaakt, zodat ik werk kan laten vallen tijdens school en stage.Logisch dat dat niet altijd even makkelijk is. Waarschijnlijk heb je kwaliteiten zoals doorzettingsvermogen, perfectioneren, doorgaan waar een ander ophoudt. Over je eigen grenzen gaan is dan een voor de hand liggende valkuil waar je alleen jezelf mee benadeelt. Bij mensen die met een burn out thuis komen te zitten, gaan vaak dezelfde alarmbellen (dat wil niet zeggen dat jij ook gevoelig bent voor een burn out... Maar wees gewoon zuinig op jezelf)