MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #125.263
Van die mensen die dan tegen je zeggen over afvallen en aankomen dat dat allemaal genetisch is enzo. Ik ben verdomme 80 procent van de dagen aan het tellen en wegen en doe keihard mn best om gewicht te controleren. Ja, het kan wel, het is moeilijk, maar het zo simpel blamen op "ja is genetisch" kan ik echt niet uitstaan. Ik heb MyFitnessPal niet geïnstalleerd omdat ik het zo leuk vind.

• #125.264
Van die mensen die dan tegen je zeggen over afvallen en aankomen dat dat allemaal genetisch is enzo. Ik ben verdomme 80 procent van de dagen aan het tellen en wegen en doe keihard mn best om gewicht te controleren. Ja, het kan wel, het is moeilijk, maar het zo simpel blamen op "ja is genetisch" kan ik echt niet uitstaan. Ik heb MyFitnessPal niet geïnstalleerd omdat ik het zo leuk vind.

*maakt grapje over afvallen en aankomen dat dat allemaal genetisch is enzo* *duikt weg*

• #125.266
mijn moeder laatst ook tegen mij: ja met dat debiele gedoe en alles maar bijhouden en berekenen.

ben maar weer weggegaan. toen ze vroeg waarom ik zo snel weer ging heb ik maar gezegd dat ik dit berekend had.

• #125.270
In de gym staat nu een Yanga water apparaat, daarop speelt steeds een filmpje af waarbij een gast kwart reps squat met 60 kilo+ handschoentjes + pussypad en krijgt aandacht van lekkere chicks.
The f**k is dit leven :o

• #125.271
Klopt het überhaupt dat ze de keuken uit is? 🤷‍♀️
Alleen als ze boodschappen gaat doen.
schoonmaken.gif

• #125.275
In de gym staat nu een Yanga water apparaat, daarop speelt steeds een filmpje af waarbij een gast kwart reps squat met 60 kilo+ handschoentjes + pussypad en krijgt aandacht van lekkere chicks.
The f**k is dit leven :o
Toch het verkeerde beroep gekozen...ineens weet je het: Je wordt acteur. In het reclamefilmpje van Yanga

• #125.277
2500 kcal is echt weinig :(

• #125.279
Fitboy in de sportschool, gelige broek aan ala gymshark met een natte plek tussen zn billetjes BAH

• #125.280
Airfryer de geest gegeven. Jammer. Maar op zoek naar iets anders

Terug
Naar boven