ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
6k in €

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6k in €

En op een been kan je?
Werkloosheiduitkering krijgen?
Met 2 benen ook wel hoorde ik van een vriend
O nee..heel veel sterkte.. 💞Een familielid dat op sterven ligt icm deadlines op werk is nooit een goede combinatie...
Dank je wel! 😘 Op zich zat het er een beetje aan te komen... maar als het dan zo ver is, komt dat wel even binnen.... niet lang geleden mocht ik gelukkig bij hem zijn en heb ik al, helaas op gepaste afstand vanwege corona, afscheid genomen... 🥺

Rapporteren daar!Kreeg net een appje van een vriend waarom ik op een dating site sta met een andere naam en andere leeftijd. Blijkt dat iemand een account daar heeft aangemaakt met foto's van mijn Facebook. Ik snap niet dat dit zomaar kan![]()
Linkje?Kreeg net een appje van een vriend waarom ik op een dating site sta met een andere naam en andere leeftijd. Blijkt dat iemand een account daar heeft aangemaakt met foto's van mijn Facebook. Ik snap niet dat dit zomaar kan
In iedergeval een melding verstuurd met het verzoek dit account te verwijderen
Gelijk 2x gedaan. Nu afwachten. Maar ga je gelijk denken waarvoor ze mijn foto's nog meer gebruikt kunnen hebben. Facebook staat al tijdje op afgeschermd maar dit is niet leuk
Heb alleen screenshots. Heb om linkje gevraagd. Even wachten op reactie
Ik zou je foto's even door reverse google halen. Of image search, of hoe het ook heet. Voor het geval dat diegene ze op meerdere sites gebruiktKreeg net een appje van een vriend waarom ik op een dating site sta met een andere naam en andere leeftijd. Blijkt dat iemand een account daar heeft aangemaakt met foto's van mijn Facebook. Ik snap niet dat dit zomaar kan
In iedergeval een melding verstuurd met het verzoek dit account te verwijderen
Als je in Weerdinge moet wonen heb je al pecht genoeg lijkt mij.
Daar woon GELUKKIG niet hahaAls je in Weerdinge moet wonen heb je al pecht genoeg lijkt mij.
Wie is Gelukkig?
Glukkig njiet
Pecht?Als je in Weerdinge moet wonen heb je al pecht genoeg lijkt mij.