XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #125.324
3 x bloedprikken op 1 dag :(

vanmorgen 7:00.. want moest nuchter.. drama want ontbijt normaal 6:00... moet je eerst 10 minuten voor de deur wachten omdat de "mevrouw van het prikpunt" haar briefje met afspraken niet kon vinden...dan om de beurt naam afnemen en mag je naar binnen... ondertussen staat er al 10 man waarvan 5 niet wisten dat ze een afspraak moesten maken. Die konden "wel even tussendoor".... Maak je daarvoor gvd een afspraak.
Eindelijk 7:15 aan de beurt. Joep janlul prikt maar lukt niet... tweede erbij die prikt.. ja het lukt. 6 buisjes verder, misselijk en beroerd naar huis en snel eten.
3 uur later.. tekort materiaal geprikt of ik even opnieuw kon gaan.. :mad: hoor je ook meteen dat het niet nuchter hoeft.. foutje in de brief :scold:
Kreeg meteen te horen dat ik om 16:30 nog maar even naar het ziekenhuis kon om een ecg te maken. Bijna moeten smeken of ik dan ook gelijk maar voor de derde keer bloed kon prikken. Nou dat mocht dan.... zie ik nu dat de uitslagen weer incompleet zijn... wss wordt dat een vierde keer. Dan wordt het weer een nieuwe afspraak maken...
Ben er nu wel zat van.
*einde klaagmodus* :o

• #125.325
Kreeg net een appje van een vriend waarom ik op een dating site sta met een andere naam en andere leeftijd. Blijkt dat iemand een account daar heeft aangemaakt met foto's van mijn Facebook. Ik snap niet dat dit zomaar kan :o

In iedergeval een melding verstuurd met het verzoek dit account te verwijderen
Dat zeg ik ook altijd als @Kakelkipje me weer betrapt op een datingsite

• #125.326
Kreeg net een appje van een vriend waarom ik op een dating site sta met een andere naam en andere leeftijd. Blijkt dat iemand een account daar heeft aangemaakt met foto's van mijn Facebook. Ik snap niet dat dit zomaar kan :o

In iedergeval een melding verstuurd met het verzoek dit account te verwijderen
....en ik had je nog wel geliket...... :( :D
...er zijn zoooooooooveeeeeeeeeel nepprofielen.....ALLES is FAKE!! :mad:

• #125.329
Kreeg om 06:00 (sta normaal pas om 13:00 op) een mailtje dat de vandaag geplande off road motorrit in Drenthe niet doorging. De voorrijder had zijn duim gekneusd. De beschrijving wees eerder op een botbreuk, dus dat is even van de baan.

Zit nu aan de sterke koffie om moed te kweken om zo dadelijk met de wegmotor een 'tochtje grote rivieren' te gaan doen. Langs de Lek/Rijn richting Arnhem en terug langs de Waal.

• #125.330
Kreeg om 06:00 (sta normaal pas om 13:00 op) een mailtje dat de vandaag geplande off road motorrit in Drenthe niet doorging. De voorrijder had zijn duim gekneusd. De beschrijving wees eerder op een botbreuk, dus dat is even van de baan.

Zit nu aan de sterke koffie om moed te kweken om zo dadelijk met de wegmotor een 'tochtje grote rivieren' te gaan doen. Langs de Lek/Rijn richting Arnhem en terug langs de Waal.
Wasrom sta jij pas 1300 op vraag ik mij dan af?

• #125.334
Geplande tuinbarbeque dit weekend kan helaas niet doorgaan. :( Dit terwijl de tuin groot genoeg is om anderhalve meter afstand te houden en het is ook nog eens in de buitenlucht...

De belangrijkste aanscherping is daarom dat zéér dringend wordt geadviseerd, om het aantal mensen dat je in huis en tuin ontvangt, te beperken tot maximaal 6 gasten. Kinderen tot en met 12 jaar niet meegerekend. Daarbij moet vooraf worden gevraagd, of iedereen klachtenvrij is. Natuurlijk moet altijd anderhalve meter afstand worden gehouden.

Laatst bewerkt:
  • #125.340
nachtrust van 4 uurtjes

Terug
Naar boven