Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #125.742
Heb al geprobeerd te starten waar ik vannacht gestopt ben (cava:p) maar krijg het niet binnen :) eten lukt nog niet echt en seffens weer bbq :)
Gewoon een uurtje rustig aan. Geen honger dan eet je nog niet toch? Niet teveel melk producten als je straks toch weer aan de BBQ gaat. Daar zal ongetwijfeld wel wat bij gezopen worden

• #125.743
Heb al geprobeerd te starten waar ik vannacht gestopt ben (cava:p) maar krijg het niet binnen :) eten lukt nog niet echt en seffens weer bbq :)
Rotgevoel he? De laatste van mij is 3 jaar geleden..dat t de laatste was heeft een reden, dacht dat ik dood ging. Hoop dat t snel beter gaat!

• #125.746
Gewoon een uurtje rustig aan. Geen honger dan eet je nog niet toch? Niet teveel melk producten als je straks toch weer aan de BBQ gaat. Daar zal ongetwijfeld wel wat bij gezopen worden
Met andere woorden niet aanstellen en herpakken :p
image.jpg

• #125.752
  • #125.757
Dit gaan we wel goed afsluiten, begrafenis en al.
Jullie zijn uitgenodigd.
Whahaha had ik van de week in de auto... had hem naar de garage gebracht en toen ik hem ophaalde stonk het echt verschrikkelijk... ik dacht dat het door de garagemonteur kwam 🤣🤣 en dacht gast wat meur jij... na 2 dagen kwam ik er achter dat m'n shakebaker open was gegaan met daarin nog een restje van m'n shake...
Heb hem nog geprobeerd schoon te krijgen in de vaatwasser, maar die penetrante lucht ging er echt niet uit... was einde oefening.

• #125.760
Iemand ervaring met Amazon prime?
Hebben een los kaartje gekocht 15€

Willen nu gaan kijken maar moeten een 30 dagen trail starten en een creditcard nummer invoeren ofzo. Maar heb geen creditcard maar een losse gift card account aangemaakt.

Gift card op de duitse Amazon ingevoerd en dat werkt niet op de Nederlandse Amazon. Lastig allemaal maar iemand enig idee wat ik bedoel

Snapt iemand wat ik bedoel?
Er vanuit gaande dat dit een meerkeuzevraag is ga ik voor B.

Terug
Naar boven