ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik zit weer aan de drank en pepEr vanuit gaande dat dit een meerkeuzevraag is ga ik voor B.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit weer aan de drank en pepEr vanuit gaande dat dit een meerkeuzevraag is ga ik voor B.
Nee ik ook niet meer. Soms kan ik beter maar niets typen
Hoeveel beestjes heb je al geteld?
Zeeeeeeeerow
Geen idee wat je bedoelt.Iemand ervaring met Amazon prime?
Hebben een los kaartje gekocht 15€
Willen nu gaan kijken maar moeten een 30 dagen trail starten en een creditcard nummer invoeren ofzo. Maar heb geen creditcard maar een losse gift card account aangemaakt.
Gift card op de duitse Amazon ingevoerd en dat werkt niet op de Nederlandse Amazon. Lastig allemaal maar iemand enig idee wat ik bedoel
Snapt iemand wat ik bedoel?
Online geneuzel of fysieke colleges?
.Ik heb morgen dus een fysieke 'dag'... Mag gvd in totaal 5 uur gaan reizen om ergens een pannenkoek te gaan eten.
Ik heb morgen dus een fysieke 'dag'... Mag gvd in totaal 5 uur gaan reizen om ergens een pannenkoek te gaan eten.
Ik heb morgen dus een fysieke 'dag'... Mag gvd in totaal 5 uur gaan reizen om ergens een pannenkoek te gaan eten.
Hiero 4 dagen online les 1 dag fysiek. Met dat regen en onweer vind ik het niet erg
Succes vandaag!!
Thnx! Jij ook of had je nachtdienst?
Nee ik heb weekend. Woensdag weer beginnen

Lekker, geniet ervan