XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #125.721
Klopt, ik doe me alleen stoer voor zodat jullie niet doorhebben dat ik eigenlijk een onzekere shemale ben met neppe overcompenseerde roider muscles.

Naja we kunnen er wel doekjes om winden, maar dat is toch hoe het is? Van medelijden wordt toch niemand beter. Persoonlijk zou ik het als een belediging opvatten als iemand medelijden met mij heeft. Meest vreselijke wat er bestaat.

Daarom zei ik toch ook dat ik hoop dat hij van zijn fout heeft geleerd. Het gaat overigens ook niet om het feit dat hij de fout heeft gemaakt. Iedereen maakt zulke fouten, waaronder ikzelf. Het gaat er meer om hoe je er mee omgaat. En daar gaat aawwwhh wat zieligg voor je bullshit niet bij helpen. Dat vrouwen zo zijn is begrijpelijk, maar zo stellen wij ons normaliter toch niet op lijkt mij.
Ik heb er geen moeite mee. En vrijwel elke man leert dit the hard way omdat dit soort boodschappen pas aankomen als je het begrijpt.

Je snapt het pas als
Je het doorhebt (JC) ofzo.

En dat je je vooral stoer voordoet hadden sommigen ook al wel gezien geloof ik 😂

• #125.722
Record store release limited editions gaat me weer klauwen met geld kosten plus import kosten dammit

• #125.726
Ik heb medelijden met je Tommie, voor het hebben van een fucked up personality.
Ik heb medelijden met iemand met een gezicht zoals jij.

Ik heb er geen moeite mee. En vrijwel elke man leert dit the hard way omdat dit soort boodschappen pas aankomen als je het begrijpt.

Je snapt het pas als
Je het doorhebt (JC) ofzo.

En dat je je vooral stoer voordoet hadden sommigen ook al wel gezien geloof ik 😂
Precies.

Ik denk eerder dat veel mensen op dit forum zich te veel aantrekken van de mening van andere mensen. Bang zijn om geen likes te krijgen of niet in de smaak te vallen. Want oweee als je VROUW of SIMP zegt, want dan heb je het aan de stok met al de moraalriddertjes of white knights.

Dan \deel ik liever mijn oprechte stoere mening, ipv een people pleaser te zijn.

• #125.735
Oordopjes kapot en kom net aan in de gym gvd
Nu moet ik praten met mensen

Ik hou ze gewoon in en doe alsof:p

Laatst bewerkt:
  • #125.740
Terug
Naar boven