Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #125.941
als die negatief is kan je hier gewoon weer aan het werk. dus 1x test is vaak 2 dagen vrij.

Klopt. Maar dan moet je zeggen dat die negatief is... en dat doe je pas na 5 dagen ofzo. Want het was een licht vermoeden, dus krijg je geen voorrang bij
het testen van je sample. Nu ja. Zo werkt het bij ons toch. Een licht vermoeden of voor bv bewijs voor toeristen duurt het 5 dagen.

• #125.944
Intermediate hell 😭😭
Grinden en amper verder komen

• #125.945
Wat is het nu?

Uiteraard de doos meegenomen waar A op staat. #fitgirl.
IMG_20200903_174854.jpg

• #125.946
Wanneer je kutste dag in een hele hele lange tijd hebt, denk 'f**k it, deadlifts maken alles beter'

En dan voel je 'grrrrrtttttt' in je lat bij de makkelijkste 245 van je leven.

Iemand een touw?

• #125.947
  • #125.953
Wanneer je kutste dag in een hele hele lange tijd hebt, denk 'f**k it, deadlifts maken alles beter'

Iemand een touw?
Sterkte:aai:. Ik heb geen touw, wel Tren. Proberen?
Kom je trouwens weer naar de meet?

• #125.956

Iemand een touw?
Ik zou zeggen: hang jezelf op aan die chimi haren van je. Jij was toch die dude met die ponytail? :roflol:

• #125.957
Ik zou zeggen: hang jezelf op aan die chimi haren van je. Jij was toch die dude met die ponytail? :roflol:

Was
Was een manbun overgens.

Klasse move wel, iemand aanvallen die aangeeft een bijzonder slechte dag te hebben en gewoon even zijn frustratie wilt uiten.

• #125.958
Was
Was een manbun overgens.

Klasse move wel, iemand aanvallen die aangeeft een bijzonder slechte dag te hebben en gewoon even zijn frustratie wilt uiten.
''man''bun. :roflol: . Die shit is alles behalve mannelijk.

Ach gossie. Misschien had je die passende ponytail toch beter kunnen laten zitten, gezien je zoveel medelijden met jezelf hebt.

Terug
Naar boven