Snuff-Sann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Absoluut!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absoluut!
Heb een kut dag gehad, dus kom het nu op jullie afreageren. Als ik een kut dag heb, dan hebben jullie die ook.Gaat het verder goed?Je komt nogal gefrustreerd over. Meestal kon ik me wel aardig vinden in je posts, maar nu...
Ik verkoop mijn lichaam aan ielig of vettig uitziende homo's. Ligt er beetje aan of ik een kut dag heb of niet.Zou ik jou mogen vragen wat voor werk je doet, Thomas?
Ik heb ook niet de behoefte om jou te leren kennen, dus dat komt goed uit. Je pics spreken toch voor zich? Daar maakte ik toch een opmerking over. Je bent gewoon kaolo lelijk. Ik wou dat ik er meer van kon maken, maar dat is het enige wat ik erover kan zeggen helaas.Hahaha, jij kent mij helemaal niet lullo dus ga nou niet zo jofel lopen ouwehoeren.
Het enigste wat jij hier op dit forum doet is leden lopen aanvallen omdat jij denkt dat je alles bent. Omdat je gespierd bent? Je hebt het brein van een klein kind, alleen al met hoe jij over leden en vrouwen praat verdien jij een permanente ban. Zoals ik al eerder zei, jij bent een domme kracht, jij hebt het IQ van een pinda en totaal geen besefsbenul van wat voor ongelovelijke opmerkingen jij maakt.

Heb een kut dag gehad, dus kom het nu op jullie afreageren. Als ik een kut dag heb, dan hebben jullie die ook.
En opmerkingen zoals: als je geen x aantal kg's pushed dan ben je een mietje etc. zijn dan geen bekrompen opmerkingen. Wat een hypocriet geneuzel manNee, ik vond het oprecht een trieste opmerkingen en als jij lange haren of een staart met niet-mannelijkheid associeert, vind ik dat behoorlijk bekrompen.
Iemand riep mij?
Heb het ene lettertje even aangepast naar wat ik wilde zetten. 👍
Ja, bijdehante mannetjes met narcistische trekjes die nodeloos anderen moeten afzeiken zitten mij dwars.
Wanneer was ik dan pleite?Hoor, meneer die elke rel volgt en hier en daar olie op het vuur gooit. Maar zodra het te heet onder zijn voetjes word is hij ook weer pleite. Schaapje.
Ik ben altijd pleite, tenzij ik dat niet ben.
Precies. Niet gelukt🤣🤣Heb een kut dag gehad, dus kom het nu op jullie afreageren. Als ik een kut dag heb, dan hebben jullie die ook.
Same here🤣🤣🍻Kolere, dit topic maakt mijn dag wel weer goed in ieder geval...
Ik weet waarom je een ban hebt gehad en vond het BS.Dit mag wel allemaal, maar tonen waarom je een punt hebt gekregen... Zuig anders ineens z'n pik
Ik wacht nog steeds tot jij dat komt injecteren in mijn oneven lats.@th0maz ben je per ongeluk op een spuitje tren gevallen?![]()
Hij benoemt ook altijd shit die helemaal niet relevant is aan de context. En dan noemen ze mij een gefrustreerd iemandHoor, meneer die elke rel volgt en hier en daar olie op het vuur gooit. Maar zodra het te heet onder zijn voetjes word is hij ook weer pleite. Schaapje.

Het was me inderdaad niet gelukt om de droge boel op gang te krijgen. Het wordt tijd dat je die duim van jou maar eens weer ergens gaat insteken.
Hahahahahahha die duim is goud waard. Shit dat was te positief.Het was me inderdaad niet gelukt om de droge boel op gang te krijgen. Het wordt tijd dat je die duim van jou maar eens weer ergens gaat insteken.
En nu terug weer klagen over dat je dag is verpest omdat je naar school moet gaan of je potlood bent verloren.
Ik wacht nog steeds tot jij dat komt injecteren in mijn oneven lats.
Overigens denk ik dat wat tren hier de boel wel wat interessanter zou maken tussen al die feministen en moraalriddertjes, man man man. DIT MAG EN DAT MAG JE NIET ZEGGEN!!! Ik vraag me daadwerkelijk af of ze irl ook iedereen gaan corrigeren.
Hij benoemt ook altijd shit die helemaal niet relevant is aan de context. En dan noemen ze mij een gefrustreerd iemand
Het was me inderdaad niet gelukt om de droge boel op gang te krijgen. Het wordt tijd dat je die duim van jou maar eens weer ergens gaat insteken.
En nu terug weer klagen over dat je dag is verpest omdat je naar school moet gaan of je potlood bent verloren.
lekker op dreef weer pikkebaas