- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je 's avonds getraind?Dat ik vannacht gewoon de hele nacht wakker heb gelegen...
Pff, heb altijd wel moeite met slapen (uurtje is niks bijzonders om in slaap te komen) maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Had wel noxipro op om 12.00 smiddags maar dat moet het probleen niet zijn, heb het wel eens later op
Uiterlijk 15 juni (start september 2010), resp. uiterlijk 16 november (start februari 2011) dient de student een verzoek in bij de studieadviseur.

Wat ben ik blij dat ze bij ons geen pasjessysteem of iets hebben, je kan er gewoon in- en uitlopen wanneer je wilt.Ik wil gaan trainen, maar kan mijn pasje niet vinden![]()
Ik ga zo trainen maar me kip is op gvd!!
Nu zit ik melk in combinatie met crusli te eten... wtf is dat voor meukige pre dinner?
FUUU!!!!
mss werkt het wel, vorige week vrijdag had ik dikste training ooit gehad op supps + 1 borrito LOL
Weet iemand tot hoe laat bestellingen worden verzonden als je het voor 15:00 besteld hebt?
Had nieuwe PC componenten besteld&betaald op zaterdag en nu om 15:00 nog geen e-mail bevestiging van verzending. (wel van dat de bestelling in verwerking is.)
Alle componenten hadden "voor 15:00 besteld, morgen thuis." gedoe.
Welke shop heb je besteld dan?Weet iemand tot hoe laat bestellingen worden verzonden als je het voor 15:00 besteld hebt?
Had nieuwe PC componenten besteld&betaald op zaterdag en nu om 15:00 nog geen e-mail bevestiging van verzending. (wel van dat de bestelling in verwerking is.)
Alle componenten hadden "voor 15:00 besteld, morgen thuis." gedoe.
Vaak krijg je mail later pas in de avond bijvoorbeeld, maar het is wel verzonden dan.
Als goed is krijg je het gewoon morgen binnen, mits TNT weer blij gaat doen met sorteren.

Dat ik te veel ben afgevallen door niet consequent goed te eten. 5kg kwijt. nu weer lekker veel moeite gaan doen en dirty bulken om ze weer erbij te krijgen
Hoezo dirty bulken?
Oh wacht, jij bent strongman he, jou interesseert vetjes niet.
Ben genoeg vet kwijt geraakt om weer opnieuw vetter te worden. na het trainen als ik aanspan zie ik de bovenste abs alweer..
mn eten bestaat voornamelijk uit pasta's, tonijn, gehakt, en ga weer veel melk toevoegen.. **** de puisten dan maar