Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik vannacht gewoon de hele nacht wakker heb gelegen...
Pff, heb altijd wel moeite met slapen (uurtje is niks bijzonders om in slaap te komen) maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Had wel noxipro op om 12.00 smiddags maar dat moet het probleen niet zijn, heb het wel eens later op

Dat ik vannacht gewoon de hele nacht wakker heb gelegen...
Pff, heb altijd wel moeite met slapen (uurtje is niks bijzonders om in slaap te komen) maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Had wel noxipro op om 12.00 smiddags maar dat moet het probleen niet zijn, heb het wel eens later op
Had je 's avonds getraind?

Het heeft meer mijn hele week ondehand al verpest, maar onderin mijn koelkast lag een citroen helemaal weggerot (kwam ik gister achter). En die lucht die daarvan af kwam trok helemaal in mijn kaas en alle vleeswaren.
Nu doe ik een uur erover om een broodje kaas met kipfilet weg te kanen omdat er zo'n gigantisch vieze bijsmaak aan zit. Alleen het is zo zonde om het weg te gooien.
Zelf mijn kwark is verdoet.

Nee om 12 uur smiddags.. maar me moeder belde op of ik mee wilde naar Amsterdam, dus moest ik haasten en heb ik maar 15 minuten getraind.. misschien niet genoeg energie verbruikt voor die noxi, al heb ik wel de hele dag rondgelopen in de stad.

Ik ging om 22.30 proberen te slapen en om 5 uur toen ik eruit moest sliep ik nog niet.

En nu kan ik geen middag dutje doen, ga zo gewoon trainen.. want als ik dat doe kan ik vanavond weer niet slapen haha

Ik wil gaan trainen, maar kan mijn pasje niet vinden:mad:

Ik ga zo trainen maar me kip is op gvd!!

Nu zit ik melk in combinatie met crusli te eten... wtf is dat voor meukige pre dinner?

FUUU!!!!

mss werkt het wel, vorige week vrijdag had ik dikste training ooit gehad op supps + 1 borrito LOL

Er zaten maden in mn pasta........ le wattaffak!
Kheb het wel gewoon opgegeten!

H4RDK00R & voedzaam!

Weet iemand tot hoe laat bestellingen worden verzonden als je het voor 15:00 besteld hebt?

Had nieuwe PC componenten besteld&betaald op zaterdag en nu om 15:00 nog geen e-mail bevestiging van verzending. (wel van dat de bestelling in verwerking is.)

Alle componenten hadden "voor 15:00 besteld, morgen thuis." gedoe.

Weet iemand tot hoe laat bestellingen worden verzonden als je het voor 15:00 besteld hebt?

Had nieuwe PC componenten besteld&betaald op zaterdag en nu om 15:00 nog geen e-mail bevestiging van verzending. (wel van dat de bestelling in verwerking is.)

Vaak krijg je mail later pas in de avond bijvoorbeeld, maar het is wel verzonden dan.

Als goed is krijg je het gewoon morgen binnen, mits TNT weer blij gaat doen met sorteren.

Welke shop heb je besteld dan?

ik keek in de spiegel en trok de conclusie dat ik ongelovelijk lelijk en dik ben.

Dat ik te veel ben afgevallen door niet consequent goed te eten. 5kg kwijt. nu weer lekker veel moeite gaan doen en dirty bulken om ze weer erbij te krijgen

Dat ik te veel ben afgevallen door niet consequent goed te eten. 5kg kwijt. nu weer lekker veel moeite gaan doen en dirty bulken om ze weer erbij te krijgen

Hoezo dirty bulken?

Oh wacht, jij bent strongman he, jou interesseert vetjes niet.

Hoezo dirty bulken?

Oh wacht, jij bent strongman he, jou interesseert vetjes niet.

Ben genoeg vet kwijt geraakt om weer opnieuw vetter te worden. na het trainen als ik aanspan zie ik de bovenste abs alweer..

mn eten bestaat voornamelijk uit pasta's, tonijn, gehakt, en ga weer veel melk toevoegen.. **** de puisten dan maar

Ben genoeg vet kwijt geraakt om weer opnieuw vetter te worden. na het trainen als ik aanspan zie ik de bovenste abs alweer..

mn eten bestaat voornamelijk uit pasta's, tonijn, gehakt, en ga weer veel melk toevoegen.. **** de puisten dan maar

Dat zou ik dus echt never kunnen, puisten wil ik echt nooit meer terug, daarvan ga ik me gewoon k*t voelen

Terug
Naar boven