++Dat zou ik dus echt never kunnen, puisten wil ik echt nooit meer terug, daarvan ga ik me gewoon k*t voelen
ben eindelijk na 3maanden terug een beetje van die puisten af te geraken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
++Dat zou ik dus echt never kunnen, puisten wil ik echt nooit meer terug, daarvan ga ik me gewoon k*t voelen

++
ben eindelijk na 3maanden terug een beetje van die puisten af te geraken.
Haha ik had echt precies hetzelfde. Kon wel 10 uur op een dag in bed liggen en ben ook een tijdje niet naar sportschool geweest. Gelukkig vorige week wel weer en deze week er ook weer tegenaan.Dat ik volgens mij al een maand een winterdepressie heb.
Heb alle symptomen. Totaal nergens zin in, altijd willen slapen, sociaal contact boeit geen ****, slecht eten. Ben ook al 2 weken niet naar de gym geweest. ****.
En morgen voor de 2e keer afrijden...
+ dat m'n computer het ook al een week niet doet en ik moet online nog rekeningen betalen.
Haha ik had echt precies hetzelfde. Kon wel 10 uur op een dag in bed liggen en ben ook een tijdje niet naar sportschool geweest. Gelukkig vorige week wel weer en deze week er ook weer tegenaan.
Dat ik vanavond moet coïtusn maar totaal geen zin heb

Ja soort van. Ik slaap normaal 6 uurtjes per nacht, zoiets. Ben gewoon een tijdje ipv sportschool eerder gaan slapen, zo'n 8-9 uur slaap per dag en nu heb ik niet echt meer dat ik zo moe ben de hele dag.
Dat ik volgens mij al een maand een winterdepressie heb.
Heb alle symptomen. Totaal nergens zin in, altijd willen slapen, sociaal contact boeit geen ****, slecht eten. Ben ook al 2 weken niet naar de gym geweest. ****.
En morgen voor de 2e keer afrijden...
+ dat m'n computer het ook al een week niet doet en ik moet online nog rekeningen betalen.