XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Het was echt een topic van iemand springt de sloot in en de rest volgt

indeed, beetje flauw om daarvoor aan iedereen kaarten uit te delen dat "ok" gaf niks beledigends weer, iedereen deed het omdat anderen het deden.

Wat verwacht je dan ook met een topic als 'Camera fun'...

Reported boys.

M'n rechtervoet slaapt aaaaah

ben veels te vredig om boos te worden op iets

zen mode

gisterenavond leuke eerste date gehad met grietje, cinemake gedaan, gegeten en dan naar mij thuis. So far so good. Op de zetel beginnen kussen dus ik dacht

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

begon ze daar plots ineens al over de toekomst en samenwonen....

theres-the-door-now-get-the-****-out.jpg

gisterenavond leuke eerste date gehad met grietje, cinemake gedaan, gegeten en dan naar mij thuis. So far so good. Op de zetel beginnen kussen dus ik dacht

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

begon ze daar plots ineens al over de toekomst en samenwonen....

theres-the-door-now-get-the-****-out.jpg
hahahha too bad

M'n cam is ineens ****ing donker, is hij aan het kapot gaan? Of moet ik iets updaten/installeren ofzo waardoor hij weer normaal wordt? Kan ook geen instellingen vinden ofzo die ik kan veranderen?

NP, heb wat software gedownload ofzo en is nu weer zoals ie was :)

Laatst bewerkt:
dat itunes al me muziek van me ipod heeft verwijderd :fuu:

En voor dat gebash hebben we een no-nonsense beleid. Kaarten en bans worden verder niet besproken hier, heb al geschoond anders was het rijtje weekbans nog wat langer geworden vrees ik.

Wie wil doorgaan met bashen moet niet vreemd opkijken als DBB opeens niet meer toegankelijk is.

En voor dat gebash hebben we een no-nonsense beleid. Kaarten en bans worden verder niet besproken hier, heb al geschoond anders was het rijtje weekbans nog wat langer geworden vrees ik.

Wie wil doorgaan met bashen moet niet vreemd opkijken als DBB opeens niet meer toegankelijk is.

Zo is het maar net!

Gisteren ging ik opstap met een vriendin en wat vrienden van haar ...
Maar ik wist niet dat die haar vrienden gay waren, zegt er opeens ene gay tegen mij : Je mag altijd thuis blijven slapen ... :ds:

Wou nog fappen alleen heb 10min geleden me Gaba genomen, alle spieren zijn nu zo ontspannen als wat :mad:

weltrusten bro's <3

Weinig slaap is katabool, zo tik ik die 90kg steeds net niet aan. Wel goed voor vp, die blijft vrij laag :D

Strax schouders trainen, als ik weer het gevoel heb dat ze uit elkaar vallen kap ik weer voor een tijdje met schouders.. :( Do not want.

Ik heb in-ear oordopjes, en 1 van de rubbertjes is kwijt. Moet ik nu serieus nieuwe oordopjes kopen, of kun je die dopjes ook los kopen ofzo?

Laatst bewerkt:
Ik kom uit de winkel en de achterkant van mijn auto is kapot gereden en nergens een dader te bespeuren :(
Beetje later zie ik dat er nog 4 auto's aangereden zijn en een paaltje. Een getuige had de dader die vluchtmisdrijf gepleegd heeft zijn nummerplaat opgeschreven.
Uurtje of 2 bij de politie gezeten :(

Terug
Naar boven