AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.001
Hahahahahahha die duim is goud waard. Shit dat was te positief.

Goed, ik ga me event belangrijkere zaken bezighouden. Janken over dat ik een online cursus mag doen kan er wel mee door denk ik. Bij deze.
Jij ook een fijne klotedag gewenst! 🙃😉
Moet wel goed komen schattebout ;):)

De weegschaal had voor even mijn dag verpest, bulken is officieel uit de hand gelopen :eating: .
Nog 1x buiten de deur eten om het af te leren van het weekend en dan is het gedaan met de pret
Wat is de huidige status dan? Post eens wat simp waardige foto's.

• #126.002
Sterkte:aai:. Ik heb geen touw, wel Tren. Proberen?
Kom je trouwens weer naar de meet?

Ik twijfel nog, nu wel wat meer omdat ik mogelijk de komende tijd mijn lats niet zwaar kan belasten.

Deca zou misschien wel een idee zijn:roflol:

• #126.003
  • #126.009
Mag hopen dat ze wel wat extra dingen doen dan...

standaard meuk zoals bougies + brandstofreiniging + achterremmen hebben wat probleempjes.. remblokken en remschijven hadden wat gezeik, kwam erop neer dat de boel bijna in de fik vloog haha en daarbij kwam dan de leenauto want vriendin heeft m dit weekend nodig voor werk +100 eu

golf 6, valt mee

werd net gebeld dat het een en ander toch meevalt! moet toch wat minder vervangen worden, alsnog een gepeperde rekening ~€800

Laatst bewerkt:
  • #126.010
standaard meuk zoals bougies + brandstofreiniging + achterremmen hebben wat probleempjes.. remblokken en remschijven hadden wat gezeik, kwam erop neer dat de boel bijna in de fik vloog haha en daarbij kwam dan de leenauto want vriendin heeft m dit weekend nodig voor werk +100 eu

golf 6, valt mee

werd net gebeld dat het een en ander toch meevalt! moet toch wat minder vervangen worden, alsnog een gepeperde rekening ~€800

'' remmen wat probleempjes''
Dat kan wel snel duur worden ja.

• Like
Waarderingen: hk95
  • #126.011

golf 6, valt mee

Dat uurloon schrik ik me altijd de pl**ris van. Maar ja, die jongens moeten ook verdienen

• #126.012
'' remmen wat probleempjes''
Dat kan wel snel duur worden ja.

toch een oude wagen inmiddels, +170.000 op de teller, afgelopen jaar +20.000 km gereden

was iets met de remklauwen die versleten waren, kwamen ze later op terug en het bleek allemaal mee te vallen gelukkig

scheelt paar honderd euro

• #126.013
was iets met de remklauwen die versleten waren, kwamen ze later op terug en het bleek allemaal mee te vallen gelukkig
Ik hoop dat je het verkeerd verstaan/begrepen heb want een garage die het heeft over versleten remklauwen kan je maar beter mijden.

• #126.014
Ik hoop dat je het verkeerd verstaan/begrepen heb want een garage die het heeft over versleten remklauwen kan je maar beter mijden.

vond het ook een vaag verhaal, hij was me een kwartier aan het overtuigen dat ik de auto daar MOEST laten staan en het levensgevaarlijk zou zijn als ik met de auto in die toestand zou wegrijden

vervolgens werd ik een uur later teruggebeld dat het dus allemaal wel meeviel, officiële volkswagen dealer nog nooit zoiets meegemaakt daar

• #126.015

golf 6, valt mee

Omdat ik geen goede ruimte meer heb om te sleutelen, besteed ik nu alle onderhoud uit.

Toevallig, maar misschien wel niet, was ik voor een grote beurt aan mijn motor ook 800 euro kwijt. Hierbij werd niets gerepareerd, afgesteld of vervangen (behalve bougies, luchtfilter, olie en oliefilter).

Grotendeels arbeidsloon. Klepspeling controleren duurt bijvoorbeeld erg lang, was daar zelf altijd een dagdeel mee bezig.

De slijtageonderdelen banden, ketting/tandwielen en remblokken waren al vervangen bij een onderdelenzaak die daar 'goedkoper' in is, dat was 700 euro.

Mooi dat het bij jou flink wat minder duur uitviel, een indicatie dat de garage eerlijk is.

• Like
Waarderingen: hk95
  • #126.019
Blij dat mijn vader een garage aan huis heeft en alles doet wat betreft onderhoud.

• #126.020
Iemand die opmerkte dat ik mijn dag niet heb, ik heb trek dude, dat jij er beter tegen kan is jouw ding.

Terug
Naar boven